Cea mai înaltă clădire din lume, Burj Khalifa, s-a transformat într-un panou publicitar pentru Porsche Taycan. Numele modelului electric apare peste ferestrele a zeci de etaje.
Este reclama care se vede din avion. Fațada din sticlă și aluminiu celei mai înalte clădiri din lume, Burj Khalifa, a devenit un imens panou publicitar digital, cu un milion de LED-uri. Suprafața de afișaj pentru reclama la Porsche Taycan ete de nu mai puțin de 33.000 m2. Pe fațadă apar succesiv diverse imagini, una dintre ele reprezentând un fulger, o aluzie la propulsia electrică a modelului german. La un moment dat, peste cele 163 de etaje ale turnului din Dubai, este redat textul “Every Porsche ever built has a soul” (“Fiecare mașină Porsche construită are suflet”).
Apar proiectate pe clădire modele ca Porsche 356, 911, 918 Spyder, 919 Hybrid, urmate de mesajul: „Pregătește-te pentru prima mașină sport care are un suflet Porsche.” Apare apoi un Taycan, înainte ca întregul turn să fie transformat într-un uriaș logo Porsche.
Spectacolul de lumini a fost proiectat pentru a acompania lansarea, în Emiratele Arabe Unite, a versiunilor Porsche Taycan 4S, Taycan Turbo și Taycan Turbo S. aceasta din urmă este pusă în mișcare de două motoare electrice, care dezvoltă împreună 761 de ca putere. Acestea fac mașina să accelereze de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde. Viteza maximă a lui Taycan Turbo S este limitată electronic la 260 km/h. O baterie cu o capacitate de 93,4 kWh îi asigură o autonomie de până la 412 kilometri în ciclul WLTP.
Burj Khalifa a fost inaugurat în anul 2010. Aceasta numără 163 de etaje și măsoară 828 de metri în înălțime.
Construcția sa a demarat în anul 2004 și a fost finalizată cinci ani mai târziu.
57 de lifturi și 8 scări se regăsesc în interior. Clădirea construiește restaurantul aflat la cea mai mare înălțime din lume (442 de metri, etajul 122) și clubul de noapte aflat la cea mai mare înălțime din lume (etajul 144).
Burj Khalifa are 24.348 de ferestre.
VIDEO: