Bugatti Veyron, maşina de un milion de euro, se vinde ca pâinea caldă: din cele 300 de unităţi construite, au fost deja vândute 220. Mai mult, noua variantă decapotabilă anunţată pentru la anul deja a fost precomandată, toate cele 80 de unităţi fiind deja rezervate.
Deci Bugatti este o marcă de lux vandabilă, lucru demonstrat şi de cele câteva ediţii speciale într-un număr extrem de exclusivist şi care se vând imediat: Bugatti Veyron "Pur Sang" sau Bugatti Veyron Hermes Special Edition sunt exemple concludente. Aşa încât patronul VW ar fi normal să se gândească la viitoare modele ale acestui brand de lux, apărând deja zvonuri destul de fundamentate despre o limuzină Bugatti Royale.
Totuşi, deocamdată Bugatti înseamnă pentru multă lume cea mai scumpă şi exclusivistă maşină sport a zilelor noastre, astfel că Racer X Design vine cu propunerea unui nou coupe, mai mic. Acesta ar urma să fie denumit Bugatti Type 12-2 Streamliner, iar la sfârşitul anului compania de design intenţionează să prezinte un concept la scara 1:1.
Faţă de Bugatti Veyron, noua maşină se doreşte un coupe GT, având o configuraţie a interiorului cu patru locuri şi un portbagaj decent. Pentru partea tehnică, cei de la Racer X Design s-au gândit la motorul W12 din panoplia VW, mai puţin exclusivist decât cel W16 de pe Veyron. Însă, cu ajutorul a două turbocompresoare, acesta ar putea fi foarte potrivit pentru un astfel de GT, pentru care viteze de 350 km/h ar fi normale.
În plus, indicativul 12-2 ar avea acoperire: 12 cilindri şi 2 turbocompresoare. Reţeta tehnică ar fi una clasică: motor faţă, tranmisie spate. Despre preţ, nici un comentariu.