Bugatti Baby II este cel mai ieftin model al companiei. Este, de fapt, o simplă jucărie. Una cu preț de pornire de peste 58.000 de euro.
Bugatti Baby II a intrat în producție. Mașina electrică are la bază conceptul dezvăluit de producătorul francez la Salonul Auto de la Geneva din primăvara anului trecut. Modelul este destinat copiilor. Doar 500 de astfel de unități vor fi construite la uzina companiei din Molsheim.
Mașina este disponibilă în trei versiuni. Base are baterie de 1,4 kWh, o autonomie de 25 de kilometri și un motor electric care dezvoltă 5,4 cai putere.
Versiunile următoare, Vitesse și Pur Sang, vin cu bateria de 2,8 kWh și o autonomie de 50 de kilometri. Bateria poate fi înlocuită, astfel că nu va fi nevoie ca șoferul să aștepte încărcarea unității descărcate.
Cel aflat la volan va putea alege unul dintre modurile de rulare Novice, cu viteză maximă de 20 km/h și Expert, cu viteză maximă de 45 km/h.
Versiunile superioare vor primi și Speed Key, o cheie specială cu ajutorul căreia vor putea suplimenta puterea motorului până la 13 cai putere. Astfel, Bugatti Baby II va putea ajunge la o viteză maximă de 70 km/h și va accelera de la 0 la 60 km/h în 6 secunde.
Aproximativ 200 de ore rezervă inginerii Bugatti construirii caroseriei lui Baby II, realizată din fibră de carbon. Aceștia folosesc aluminiu pentru caroseria versiunii de top, Pur Sang. Aceasta din urmă are un preț de pornire de 58.500 de euro fără TVA. Baby II Base pornește de la 30.000 de euro, iar Baby II Vitesse – de la 43.500 de euro.
Bugatti Baby vine la pachet cu o poveste interesantă. În 1926, Roland Bugatti i-a dăruit fiului său, în ziua în care a împlinit 4 ani, un model inspirat de Type 35.
Trebuia să fie un model unic, dar cei care au văzut mașina de jucărie l-au rugat să construiască una și pentru ei. Astfel, 500 de unități au văzut lumina zilei.