Bufori Geneva, Rolls-ul asiatic
Compania Bufori a apărut iniţial în Australia, când Gerry Kouri a început să construiască în garajul său, trei maşini speciale pentru fraţii săi. Apoi, datorită unor probleme, sediul şi producţia automobilelor Bufori a fost mutată în anii ’90 în Malaezia.
În prezent, compania are o producţie anuală de 300 de automobile, fiecare model al companiei este produs manual de către cei 110 angajaţi.
Primul showroom Bufori din China este construit în inima Shanghai-ului, are 300 de mp şi va avea găzdui trei automobile. În plus, acesta va cuprinde o cafenea şi un birou, unde clienţii îşi pot configura propriul lor Bufori. Oficialii mărcii malaeziene au anunţat că vor mai deschide trei showroom-uri în China până la sfârşitul anului, dintre care unul la Beijing.
În ceea ce priveşte motorul limuzinei Bufori Geneva, acesta este un V8 de 6,1 litri HEMI de provenienţă Chrysler, capabil să producă 430 CP şi 569 Nm în varianta standard şi 560 CP şi 690 Nm în varianta cu compresor de supraalimentare. Aceasta din urmă, este capabilă să atingă o viteză maximă de 280 km/h şi să sprinteze de la 0 la 100 km/h în 6 secunde.
Caroseria automobilul este făcută din kevlar, fibră de carbon şi raşină special vinylster, iar suspensiile sunt multilink. La interior, pasagerii sunt răsfăţaţi cu scaune extrem de confortabile, măsuţe pentru laptop, monitoare LCD, mini frigidere, spaţiu pentru depozitarea trabucurilor, minibar, automat expresso şi chiar cu un set pentru ceaiuri.
Lista dotărilor automobilului produs în Malaezia include sisteme de ultimă generaţie, demne de o maşină de lux, precum Head-up Display şi Night Vision. De menţionat şi că, pentru o siguranţă sporită a pasagerilor săi, Bufori Geneva oferă şi o caroserie blindată.