BMW vs Audi – război în afişe

Publicat: 05 05. 2009, 13:11

This browser does not support the video element.

5.05.2009 – UPDATE ULTIMA MUTARE BMW

Dacă vă aduceţi aminte, BMW a dat  şah mat Audi în campania de bannere demarată de cei doi pe aceeaşi stradă din California.  Dar publicitarii de la Audi nu se lasă mai prejos şi scot din mânecă atu-ul  Audi R8 5.2 litri şi 525 de CP, cu mesajul "Time to check your luxury badge, it may have expired", un mesaj destul de instigator şi care ar putea duce războiul dintre cele două mărci pe un alt plan. BMW ar putea răspunde cu modelul BMW X6M care are 550 CP, dar tot Audi ar ieşi în avantaj în disputa "cine o are mai mare" cu modelul Audi RS6 de 580 CP. Deci reprezentanţii de comunicare ai celor două mărci ar trebui să dea dovadă de maturitate şi să se axeze pe alte modalităţi de promovare şi atragere a clienţilor

14.04.2009

În Santa Monica, California, Audi a iniţiat o campanie la noul Audi A4, cu mesajul "Your move, BMW", aruncând într-un fel mănuşa rivalilor bavarezi. Dealerul Santa Monica BMW nu a stat cu mâinile în sîn şi împreună cu Juggernaut Advertising a demarat un răspuns la campania Audi, conform BMW Blog. Astfel au cumpărat un spaţiu publicitar mai mare şi mai bine poziţionat decât al rivalilor şi au afişat noul BMW M3, alături de mesajul "Checkmate".

Jocul de şah pe tabla de marketing este astfel câştigat de BMW. Nu ar fi fost nici prea greu, pentru că Audi a cam ridicat mingea la fileu germanilor cu această campanie. De asemenea, strict vorbind de modelele expuse, BMW M3 este chiar un răspuns şah mat pentru orice Audi A4 şi momentan Audi nu are o replică potrivită pentru asta, aşteptăm RS5unsul de la Ingolstadt.

Voi ce credeţi: Cine a dat şah mat pe cine? Şi care ar fi următoarea mutare pentru Audi?