Un BMW Seria 7 E38 a fost adus pe platformă la un service din București. Proprietarul intrase în apă cu limuzina. Mai pornește sau nu?
Șoferul a intrat în apă cu un BMW Seria 7 E38. N-a știut cât e de adâncă și a mers cu viteză. Motorul M57 cu șase cilindri s-a oprit imediat la contactul cu apa. Mașina a ajuns la service pe platformă. Mai poate fi salvat legendarul E38 sau merge la fiare vechi?
Când au văzut că apa a ajuns în galeria de admisie, mecanicii au devenit sceptici în privința posibilității de a mai salva motorul diesel M57 de 3.0 litri.
Când au încerct să-l curețe, sub capotă a apărut o adevărată fântână arteziană. Prima tentativă de a-l porni a fost una eșuată. Nici cea de-a doua nu a ieșit mai bine. Câteva decizii și câteva minute mai târziu, celor de la service nu le-a venit să creadă. Motorul inundat a pornit!
A doua zi, mecanicii au urcat mașina pe elevator. Abia acum începea partea dificilă a operațiunii de salvare. Apa intrase în pistoane, în turbine, în intercooler. Așa că pornirea motorului a fost un miracol.
Sub evacuare, s-a format din nou o baltă. “Facem o baie aici”, glumesc specialiștii.
Apa rămasă a fost aspirată, BMW-ul a primit un flush, apoi ulei nou, pentru că uleiul vechi era plin de apă. Mecanicii i-au recomandat proprietarului să facă un nou schimb de ulei după aproximativ 500 de kilometri. Cu 24 de ore în urmă, îi dădeau șanse minime de supraviețuire.
Vlog-ul celor de la service este însoțit de comentariile amuzante ale celor care au urmărit imaginile. “Până la urmă, și e recomandarea medicului: beți cel puțin 2 litri de apă pe zi”, spune un user.
“L-a pus pe modul submarin”, glumește altul. Toți sunt însă convinși: BMW Seria 7 cu motor M57 este tanc!
VIDEO: