BMW Seria 2 Coupé se lansează fără controversata grilă gigantică a modelelor bavareze
BMW Seria 2 Coupé se lansează fără controversata grilă gigantică a modelelor bavareze. Designul noului model amintește în partea frontală de actualul Z4.
Intră în Galeria FOTO
BMW pare să fie în căutarea unei noi identități de marcă. După o perioadă de uniformitate a designului, care a făcut ca multe modele să fie dificil de deosebit, au urmat excese cum sunt grila gigantică introdusă de Seria 4 Coupé și modelele electrice i4 și iX. Din fericire pentru cei care și-au exprimat dezaprobarea pentru opulența reflectată de designul acestor modele, noul BMW Seria 2 pare modest, dar foarte simpatic în același timp, cu grila inspirată de Z4 și noua semnătură luminoasă.
Apariția puternică a lui BMW Seria 2 Coupé este susținută la nivel mecanic de unele dintre cele mai impresionante specificații, inclusiv, probabil, ultimul motor cu șase cilindri în linie din segment. Seria 2 Coupé a fost și în trecut campionul dinamicii la BMW și unul dintre cele mai plăcute de condus pe circuit.
Noul model preia multe componente ale trenului de rulare de la Seria 4, punând astfel o distanță semnificativă și fratele din Seria 1. Acest lucru este reflectat de arhitectura diferită, puntea spate fiind cea care asigură propulsia la Seria 2 Coupé.
BMW Seria 2 Coupé: Cum a evoluat cel mai plăcut la condus model din gama BMW
Nu doar mecanica împrumută elemente de la Seria 4, ci și ambianța la bord, printr-o atmosferă de clasă și conectivitate la nivel de lider de clasă. În plus, gama largă a sistemelor de asistare a conducerii disponibile arată cât a avansat BMW pe acest drum de la lansarea modelului anterior, în 2013.
Noul model a crescut în dimensiuni, fiind mai lung cu 105 mm (4.537 mm) decât modelul anterior. Lățimea a crescut, de asemenea, cu 64 mm, în timp ce înălțimea a scăzut cu 28 mm, această schimbare de proporții scoțând în evidență dinamica Serie 2 Coupé. Spațiul interior este mai generos, grație unui ampatament de 2.741 mm, cu 51 mm mai lung decât înainte.
Trei versiuni de motorizare vor fi disponibile la lansare – 220i Coupé, și 220d Coupé, ambele cu patru cilindri, dar și o versiune M240i xDrive Coupé cu motor cu șase cilindri. Gama de puteri pornește de la 184 CP pentru motorizarea pe benzină, în timp ce fanii diesel au la dispoziție 190 CP, dezvoltați de unitatea bi-turbo cu tehnologie mild-hybrid. Pentru M240i, puterea este de 374 CP, ceea ce-i permite Seriei 2 Coupé să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4,3 secunde.
Anul viitor, fanii modelului vor primi două noi motoare – 230i cu 245 CP și mult-așteptatul M2, despre care se spune că va oferi o versiune degonflată a motorului care a debutat sub capota perechii M3/M4.