Compania din Munchen a declarat de curând că profitul pentru intervalul iulie-septembrie s-a micşorat cu 63% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, de la 765 de milioane de euro la doar 279. Numărul total de modele BMW, Mini şi Rolls-Royce comercializate a scăzut cu 4,2%, de la 364.564 de unităţi la 349.098. Situaţia defalcată ne arată un BMW cu probleme, având o scădere totală de 5,3%, în timp ce Mini a vândut cu 1,4% mai mult iar Rolls Royce a venit şi el cu o creştere de la 285 de exemplare la 332.
"Criza financiară nu a trecut, iar impactul ei se va vedea în economia reală chiar şi în 2009. Industria auto fără indoială trebuie să facă faţă unor situaţii extreme. Totuşi trebuie să identificăm opotunităţile ce pot apărea şi ca o companie puternică şi inovatoare, BMW va trece peste aceste timpuri grele, pregătindu-se pentru o poziţie cât mai bună pe viitor", a declarat Norbert Reithofer, directorul consiliului de administraţie BMW.