BMW i4 se află în faza finală de teste. Un nou model cu ADN sportiv, pentru un condus full electric – GALERIE FOTO
Cu câteva luni înainte de premiera sa mondială, BMW i4 parcurge în prezent faza finală de teste dinamice. Accentul se pune pe folosirea integrată a tuturor componentelor de transmisie şi suspensie, asigurându-se că livrarea puterii motorului electric este combinată cu o manevrabilitate controlabilă în orice situaţie.
Cu o putere maximă de până la 390 kW/530 CP, sistemul de propulsie electrică al BMW i4 permite manevre de acceleraţie impresionante: sprintul de la 0 la 100 km/h se realizează în doar patru secunde. Dar şi mai impresionant decât capacitatea sa de sprint pur este reacţia la condus pe care o transmite.
O tehnologie de amortizare specifică modelului reduce mişcările de cabrare ale caroseriei în momentul demarajului, în timp ce sistemul de control al patinării roţilor faţă (ARB) dezvoltat de BMW cu un control precis garantează în orice moment o tracţiune optimă şi stabilitate, chiar şi pe suprafeţele alunecoase.
VIDEO
Gran Coupé-ul full electric se caracterizează prin faptul că este foarte potrivit pentru utilizarea de zi cu zi. Echipat cu o baterie de înaltă tensiune cu cea mai recentă tehnologie a celulelor de baterii care permite o autonomie de până la 600 de kilometri (WLTP), tehnologia şasiului BMW i4 este concepută şi pentru confort pe distanţe lungi.
Modelul electric BMW i4 va fi produs din 2021 şi lansat ulterior pe pieţele auto din lumea întreagă
„Pentru prima dată, am dezvoltat un BMW cu ADN sportiv, pentru un condus full electric, în întregime de la zero”, explică project managerul David Alfredo Ferrufino Camacho. „BMW i4 transmite senzaţia că este uşor şi agil, dar şi solid şi autoritar”, mai spune oficialul german. „Cu precizia sa direcţională superioară şi cu un nivel ridicat de stabilitate în viraje, pare că se lipeşte de drum. Toate automobilele electrice sunt capabile de accelerare rapidă pe linie dreaptă. Dar aceasta nu este suficient pentru noi, la BMW.”
Noul model va fi produs la uzina din Munchen, unde alte automobile produse sunt BMW Seria 3 Sedan cu motor termic şi propulsie plug-in hybrid, și BMW Seria 3 Touring cu motorizare convenţională.