BMW i Vision Circular ilustrează mașinile electrice din viitor – VIDEO
Cu BMW i Vision Circular, BMW Group privește spre un BMW compact pentru anul 2040, orientat puternic către dezvoltare durabilă şi lux. Modelul cu patru locuri este complet electric şi oferă un nivel generos de spațiu interior.
BMW i Vision Circular este plin de idei inovatoare pentru a combina dezvoltarea durabilă cu o nouă estetică inspiraţională – ”design circular”. Acesta cuprinde cele patru principii RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE şi RE:CYCLE.
Pe lângă toate inovaţiile sale de design şi materiale, BMW i Vision Circular oferă şi posibilitatea de utilizare într-un scenariu de încărcare bidirecţională.
Automobilul ar acţiona ca un dispozitiv mobil de stocare a energiei şi ar furniza energie către împrejurimile sale – de exemplu, clădiri şi infrastructură. Poate furniza şi în reţeaua electrică pentru a ajuta la absorbţia vârfurilor de cerere.
Interiorul lui BMW i Vision Circular este modern şi durabil
În interior, BMW i Vision Circular încearcă să creeze o ambianţă luxoasă, folosind materiale şi procese de producţie care indică o abordare responsabilă a mediului şi a resurselor sale. Astfel, interiorul BMW i Vision Circular evidenţiază ceea ce va fi posibil în viitor. Cadrul volanului a fost imprimat 3D dintr-un material cu bază bio, varianta de pulbere de lemn.
Tapiţeria din stofă pentru scaunele în MONOchrome Taupe este realizată în întregime din material reciclat, dar aici a fost ţesută într-un design Jacquard elaborat. Tapiţeria este îmbunătăţită prin matlasare şi este fixată cu capse pentru o demontare mai uşoară.
VIDEO
O altă măsură-cheie în direcţia către o mobilitate urbană durabilă se extinde dincolo de automobilul real. Utilizarea inteligentă a datelor de trafic disponibile în timp real şi pe termen lung pentru o eficienţă maximă a mobilităţii.
Până în prezent, BMW Group a fabricat cu mult peste 14 milioane de automobile conectate care acum sunt pe şoselele lumii. Mai mult, gradul de conectivitate şi precizia tehnologiei de senzori utilizată se îmbunătăţesc constant.
Informaţiile colectate de fiecare automobil nu sunt folosite doar pentru a-şi susţine propriile funcţii. Cu consimţământul utilizatorului, acestea sunt partajate cu întreaga flotă conectată, permiţând tuturor automobilelor să beneficieze de informaţii.
Recomandările de viteză ar putea fi optimizate pentru a utiliza mai bine fazele semaforului („undă verde”), fluxurile de trafic prognozate mai precis şi perioadele de aglomeraţie minimizate ca urmare a comunicării automobilelor între ele şi cu mediul lor.
Emisiile de CO2 cauzate de traficul aglomerat sau chiar căutarea unui loc de parcare ar putea fi reduse semnificativ la un număr mare de utilizatori.