Sub-brandul BMW i aniversează 10 ani
BMW i a fost lansat în urmă cu 10 ani. BMW i reprezintă o platformă care oferă baza transformării mobilității individuale și joacă un rol central în cadrul BMW Group. Este un vector de inovație pentru întreaga companie. BMW i este caracterizat de o abordare holistică a dezvoltării durabile.
Cât de puternic influențează rolul BMW i ca pionier al dezvoltării automobilelor BMW Group este evident în anul aniversar. Producția BMW iX va începe în doar câteva luni.
Modelul full electric BMW i este un nou avanpost tehnologic al BMW Group în domeniile designului, condusului autonom, conectivității, mobilității electrice și serviciilor digitale. Peste doar câteva luni, acesta va fi urmat de premiera mondială a lui BMW i4 care, pentru prima dată pentru marcă, transferă plăcerea condusului full electric către segmentul de bază al mărcii, clasa medie premium sportivă.
BMW i – Litera „i” simbolizează angajamentul pentru inovație al companiei
Ambele modele dispun de a cincea generație a tehnologiei BMW eDrive. Acest lucru stabilește o serie de repere prin eficiența sistemul de propulsie electric și a autonomiei mari realizate prin tehnologia celulelor de baterie.
De asemenea, utilizarea materiilor prime ține cont de standardele stricte de mediu. O proporție foarte mare de materiale reciclate și utilizarea energiei electrice generată 100% din surse regenerabile în producția modelului contribuie la caracterul lui BMW iX.
Mobilitatea electrică va câștiga importanță în viitor și va deveni un motor semnificativ pentru o creștere durabilă.
Obiectivul BMW Group este de a oferi 25 de modele electrificate până în 2023. În plus, planul este de a avea peste șapte milioane de automobile electrificate pe șoselele din întreaga lume până în 2030, dintre care două treimi vor fi electrificate (electrice și plug-in hybrid).