Operaţiunile BMW Group au rămas la acelaşi nivel şi în al doilea trimestru, în ciuda unui mediu de piaţă dificil. În conformitate cu previziunile, compania a obţinut o îmbunătăţire a câştigurilor şi profitabilităţii în comparaţie cu primul trimestru şi îşi confirmă obiectivele pentru anul fiscal 2019.
În pofida tendinţei generale a pieţei, BMW Group a livrat către clienţi, în prima jumătate a anului, mai multe automobile decât oricând alt dată, reuşind astfel să-şi extindă cota de segment pe pieţe importante. Prin gama sa de modele revizuită şi atractivă, marca BMW a încheiat luna iunie cu un avantaj clar în segmentul premium.
„După şase luni, suntem pe drumul de a ne îndeplini obiectivele pentru întregul an. Inspirăm clienţii prin produse noi şi am reuşit din nou să ne extindem livrările de automobile la un nou nivel-record pentru primul semestru”, a declarat Harald Krüger, preşedintele Consiliului de Administraţie al BMW AG, la München. „Ne respectăm promisiunile – chiar şi în perioade cu schimbări rapide. În mod constant am utilizat noi tehnologii pentru a gestiona cu succes provocările enorme cu care se confruntă industria noastră în actuala fază a transformării.”
Aşa cum s-a anunţat, BMW Group îşi măreşte semnificativ ritmul atunci când vorbim de mobilitate electrică: cele 25 de modele electrificate anunţate iniţial pentru 2025 vor fi disponibile din 2023, cu doi ani înainte de planul iniţial.
Peste jumătate din acest 25 de modele vor fi integral electrice. Baza pentru aceste modele o reprezintă arhitecturile de automobil flexibile pentru modele integral electrice, plug-in hybrid şi cu motoare termice, precum şi sistemul de producţie foarte flexibil care permite companiei să reacţioneze uşor la cerinţele fluctuante ale pieţei. În 2021, livrările de automobile electrificate se presupune că se vor dubla în comparaţie cu 2019.
De acolo, BMW Group se aşteaptă să vadă o curbă abruptă de creştere până în 2025, volumul de automobile electrificate livrate urmând a avea o creştere medie de peste 30% per an.