BMW a anunțat că extinde automat a garanția mașinilor sale, dar și valabilitatea programelor de service, pentru clienții ale căror planuri au expirat după data de 16 martie. Valabilitatea planurilor de garanție și service a fost prelungită, astfel, până la 31 mai.
Este vorba de extinderea automată gratuită până la 31 mai a tuturor programelor de garanţie şi service (inclusiv Basic Service Inclusive, Service Inclusive sau Repair Inclusive) care ar fi trebuit să expire după 16 martie. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitările de kilometri rămân neschimbate în acest caz.
Măsura a fost luată în contextul situației excepționale cauzate de epidemia de coronavirus și imposibilității clienților de a ieși din casă pentru a folosi mașina sau a efectua reviziile la timp. Măsura vine în completarea programului de preluare și predare a automobilelor BMW de la/la clienți, fără contact, care se bucură deja de succes printre deținătorii de BMW.
Deja au fost oferite 59 de servicii de transport în primele cinci zile de la introducerea acestui program, cu o creştere importantă pe final de săptămână, pe măsură ce serviciul este tot mai cunoscut şi apreciat de clienţi.
BMW a introdus mai multe măsuri pentru protejarea clienților săi în perioada epidemiei de coronavirus. Alături de programul de preluare şi predare a automobilelor fără contact, clientul poate beneficia de servicii complete de service fără a mai fi nevoie să se deplaseze personal.
În acelaşi timp, programarea în service a devenit mai simplă prin platforma online, de asemenea lansată anul trecut. Aceasta poate fi accesată din paginile web ale atelierelor de service sau din aplicaţia BMW ConnectedDrive, disponibilă atât pentru Apple, cât şi Android.
Din această lună, ca funcţionalitate nouă integrată în aplicaţie, apelarea serviciului de asistenţă Mobile Care comunică automat poziţia maşinii, pentru a facilita interventia sau preluarea maşinii pe platformă, în caz de defecţiune sau accident.