S-au deschis benzinăriile-supermarket în București. Alimentezi mașina și faci cumpărături în același loc
De acum, pe lângă alimentarea cu carburant îți poți face și cumpărăturile când mergi la benzinărie. Anumite benzinării au fost reamenajate pentru a expune o gamă largă de produse, de la fructe și legume, carne proaspătă, până la hrană pentru animale sau produse de patiserie preparate pe loc.
Există 15 stații Petrom MyAuchan din București și împrejurimi: Militari, Dr. Herescu, Nicolae Grigorescu, Ferentari, Floreasca, Drumul Taberei str. Brașov, Miraj, Vitan, Drumul Taberei str. Sibiu, Fundeni, șos. Alexandriei, Morarilor(Lucrețiu Patrașcanu), 27 Vest Ploiești, Potigrafu (Prahova), Răzvad (Dambovița).
În perioada 2021 – 2024, aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom amplasate în zone rurale și urbane ale țării vor fi reamenajate. Investiția celor două companii va fi de peste 50 de milioane de euro pentru modernizarea celor 400 de stații de alimentare.
În exteriorul stațiilor, elementele de identitate vizuală din prezent vor fi înlocuite și se vor efectua lucrări de modernizare în zona pompelor și a serviciilor adiacente (spălătoria auto, alimentarea cu GPL). În plus, vor fi și cinci stații-pilot în cadrul cărora vor fi adăugate soluții de plată cu cardul și cu telefonul mobil la pompă și vor fi implementate culoare rapide pentru alimentare cu carburanți.
Magazinele de proximitate vor fi integrate în locul spațiilor comerciale existente din benzinării
Clienții vor găsi pe rafturi peste 2.500 de produse la un raport preț-calitate avantajos, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe și legume, brutărie, lactate) și alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto.
Cooperarea dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața din România, a început în anul 2017 cu o fază-pilot în care au fost deschise magazine de proximitate în stații de distribuție, atât din zone urbane, cât și în zone rurale din România. În această fază, sa urmărit testarea modelului de afaceri și evaluarea potențialului acestei colaborări.