Bentley va avea în curând un model mai puțin în lista sa mașini, când producția lui Mulsanne se va încheia în primăvara acestui an.
Brandul de lux britanic a declarat marți că modelul Flying Spur se va afla în vârful gamei sedan, iar SUV-ul Bentayga și Continental GT (disponibil în formă coupe și convertible) completează portofoliul.
Este cel mai recent semn că consumatorii din întreaga lume continuă să migreze de la autoturismele tradiționale, indiferent de preț, prestigiu sau „pedigree”.
„Această decizie a fost luată într-un moment în care avem o cerere semnificativă din partea clienților pentru celelalte model existente”, a declarat Chris Craft, membru al consiliului de administrație al Bentley pentru vânzări, marketing și post-vânzări.
Bentley a vândut 11.006 de vehicule la nivel global în 2019, cu o creștere de 5 la sută.
În semn de rămas bun pentru Mulsanne, Bentley a creat o ediție specială numiră 6.75 by Mulliner. Vine cu detalii de design unice în interior și exterior, inclusiv o plăcuță semnată de CEO-ul Bentley, Adrian Hallmark.
Bentley va construi doar 30 de unități ale acestei ediții speciale. Sub capotă se află un motor V-8 twin-turbo de 6,75 litri.