Avem trei poze perfecte exterior-interior cu limuzina antigermană (galerie foto)

Autor: Alexandru Banu 20 mart. 2018 Știri auto

Cât curaj îţi trebuie ca să te bagi la joc cu Messi, Ronaldo şi Neymar? Să vii tu cu un coreean şi să spui că e la fel de bun ca ei la pase-pase-gol? E bine că tehnologia îţi permite să te ridici la nivelul celor mai buni. Nu e anatomie naturală, e electronică şi investiţie. Poţi să programezi lucrurile, nu lucrezi cu material genetic limitat ca performanţe.

Audi A8, BMW Seria 7 şi Mercedes S Klasse sunt autoritare în segmentul lux. Sunt cele mai mari şi dotate maşini premium ale celor mai tari producători premium. Toţi germani, invincibili până azi. Însă lucrurile s-ar putea schimba. Dinspre Coreea bate un aer competitiv pe orice piaţă, mai ales pe cea electronică şi auto. Maşinile sunt din ce în ce mai căutate. Sunt fiabile, cu preţuri accesibile şi performante.

Kia şi Hyundai sunt vectorii de imagine coreeni în această piaţă. Sunt mărcile cu tradiţie şi cu experienţă, înfrăţite la nivel de producţie şi comercial. Dacă te duci să-ţi iei până şi-n România o Elantra nouă sau un Sportage, o să aştepţi după ele pentru că e mare cererea. Acum imaginaţi-vă în ţări mai dezvoltate decât a noastră, cu putere de cumpărare superioară, ce vad au aceste două brand-uri.

Şi am ajuns la subiectul nostru care îi pune pe nemţi în gardă. Sigur că noua Kia K900 are de demonstrat în piaţă înainte să devină ameninţare. Nu e uşor să te insinuezi peste noapte printre cei mai buni şi să emiţi pretenţii. Este însă un început pentru o maşină care arată mare, solidă şi luxoasă.

Kia o să lanseze K900 la Salonul Auto Internaţional de la New York. Până atunci rămânem cu nişte poze clare şi o impresie bună. Aşteptăm şi detalii despre motoare şi cutii, dotări şi preţuri. Suntem siguri că după aia vom putea face o comparaţie totală între Coreea şi Germania în cea mai scumpă clasă.

Suntem însă siguri că vor apărea mult mai repede informaţiile de care avem nevoie ca să considerăm limuzina Kia K900 un adversar (sau nu) pentru cele trei mărci germane şi grandioasele lor maşini totale.

Autor Alexandru Banu


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide