Cinci ani pentru a termina 6,5 kilometri de autostradă, iată un nou record pentru guvernanţii români, iar asta în cel mai optimist scenariu, reieşit în urma
comunicărilor de la CNADNR către ziarul Gândul!
Inaugurată cu mare fast în iulie 2012, Autostrada Bucureşti-Ploieşti, ai cărei primi 56 de kilometri au fost deschişi fără a avea vreo ieşire, va fi finalizată, potrivit estimărilor oficiale, abia peste doi ani, cu cinci ani întârziere decât fusese programat iniţial. Mai exact, în aprilie 2015 ar urma să se încheie lucrările la cei 6,5 kilometri ai tronsonului Bucureşti-Moara Vlăsiei, care face legătura între Capitală şi centură, potrivit datelor furnizate gândul de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR)!
Autostrada Bucureşti-Ploieşti, cinci ani pentru 6.5 kilometri! Foto: Mediafaxfoto
Întârzierea cu doi ani şi jumătate faţă de termenul prevăzut iniţial pentru finalizarea tronsonului a fost cauzată de sistarea finanţării pentru acest segment în octombrie anul trecut şi apoi din nou la rectificarea bugetară din august anul acesta, după ce segmentul primise finanţare prin legea bugetului, potrivit datelor CNADNR. Compania ar mai avea nevoie de aproape 80 de milioane de euro, în care intră cheltuielile pentru cei 6,5 kilometri, precum şi pentru bretele de ieşire de la Moara Vlăsiei şi Gruiu.
Citiţi mai departe despre bombele neexplodate de pe traseul autostrăzii, cele despre care nu ştie nimeni, precum şi despre celelalte motive aberante pentru care statul nu este în stare să finalizeze 6,5 kilometri de autostradă în cinci ani, în
materialul original din Gândul.