AutoItalia Group lansează serviciul de asistenţă rutieră AutoItalia Assistance
Programul lansat pe 1 august 2012 îşi propune să ofere asistenţă clienţilor AutoItalia în caz de accident rutier şi probleme neprevăzute de funcţionare ale autovehiculului. Mai mult, clienţii beneficiază de asistenţă şi în cazul incidentelor autoprovocate de genul cheilor uitate în autoturism, alimentarea cu combustibil neadecvat şi pană dublă.
AutoItalia Group pune la dispoziţie două pachete în cadrul programului Assistance. Este vorba despre un Pachet Standard, disponibil la un preţ de 12 euro pe an, la care se adaugă şi TVA. Acesta este la rândul său împărţit în 5 categorii de servicii, după cum urmează: asistenţă în caz de avarie, tractare, recuperare off-road, asistenţă prin telefon şi depozitare şi parcare.
Pachetul Adiţional vine în completarea primului pachet, introducând tot o serie de 5 servicii oferite clienţilor AutoItalia. Este vorba despre posibilitatea de a continua călătoria prin transportul beneficiarilor de la locul incidentului la domiciliu, organizarea cazării la un hotel precum şi înlocuirea temporară a autovehicului. Tot în Pachetul Adiţional sunt incluse şi serviciile de procurare a pieselor de schimb şi ulterior de livrare a acestora şi monitorizare a reparaţiilor.
Clienţii AutoItalia pot beneficia de Pachetul Adiţional pentru un preţ de 38 euro plus TVA. Pentru clienţii noi, pachetul este oferit gratuit pe o perioadă de 12 luni, cu posibilitate de prelungire de 10 ani, contra cost.