Autobuzele nu au loc să urce pe podul Ciurel? Cum sunt nevoiți șoferii STB să urce cu roțile din dreapta pe trotuar
Autobuzele par să nu aibă loc să urce pe podul Ciurel. Un șofer a filmat cum un autobuz STB este nevoit să meargă jumătate pe trotuar și jumătate pe carosabil pe breateaua de urcare pe pod.
Pasajul suprateran inaugurat săptămâna trecută le dă mari bătăi de cap șoferilor STB. Sensul de urcare pe podul Ciurel din Șoseaua Virtuții pare să fie prea îngust pentru autobuze.
În după-amiaza zilei de 20 septembrie, un șofer a filmat cum un autobuz al liniei 601 urcă cu greutate. Acesta este nevoit să abordeze virajul de pe breteaua de urcare mergând cu roțile de pe partea dreaptă pe trotuar. Banda de pe sensul său de mers pe acea bretea pare să fie mult prea îngustă.
Sensurile de mers erau delimitate, zilele trecute, cu stâlpi reflectorizanți. O fotografie publicată în seara aceleiași zile arată că stâlpii care despart cele două sensuri de mers au fost îndepărtați între timp. Autobuzele pot lua acum virajul intrând pe sensul opus și trecând peste linia continuă.
Imaginile cu autobuzul care urcă pe podul de la Ciurel cu roțile pe trotuar au provocat controverse
Imaginile cu autobuzul care urcă pe podul de la Ciurel cu roțile pe trotuar au provocat controverse în modul online. Mai mulți dintre cei care au văzut imaginile îl acuză pe șoferul de STB că a luat virajul greșit. “Are suficient loc, se vede foarte clar în imagini. Să fim serioși”, scrie un utilizator de Facebook.
“Din cauza gabaritului, roata spate de pe interiorul curbei se freacă de bordură și se poate distruge anvelopa. Știe foarte bine ce face acolo”, îi ia apărarea un alt user.
Noua construcție a stârnit controverse încă de la inaugurare. Denumit ironic “cel mai scump viraj la stânga din istoria, podul le dă mari bătăi de cap celor care locuiesc pe malul stâng al Dâmboviței. Aceștia sunt nevoiți să ocolească pe la Piața Crângași pentru a ajunge în Șoseaua Virtuții.
Podul a fost victima blocajelor rutiere în prima zi de trafic real. Șoferii au stat minute bune în coloană, iar timpul petrecut în trafic până la destinație a fost mai mare decât cel înregistrat înainte de inaugurarea podului.
VIDEO:
https://www.facebook.com/dragos.dibla/videos/10214664827774309/?t=53