Audi prezintă e-tron GT facelift. Cea mai puternică variantă produce 925 CP – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 18 iun. 2024 Știri auto

Audi a prezentat actualizarea pentru modelul electric e-tron GT. Facelift-ul aduce un plus de putere, tehnologie și dinamică.

Audi e-tron GT a fost modelul electric de top din gama de produse Audi încă de la premiera sa în 2021. Trei ani mai târziu, producătorul german a decis că este vremea pentru un facelift, actualizare cu ocazia căreia modelul electric nu doar că primește o serie de modificări stilistice, dar și mai multă putere și o suspensie nouă. De asemenea, mașina folosește acum o baterie mai mare, de 97 kWh, care se poate încărca cu până la 320 kW de la o stație rapidă.

Audi e-tron GT facelift a primit o bară frontală nouă, mai agresivă, care încorporează noua grilă fără ramă, specifică noilor modele Audi. În funcție de ce versiune alegeți – S e-tron GT, RS e-tron GT și RS e-tron GT Performance – aspectul mașinii devine mai agresiv, respectiv cifrele de putere cresc.

Prima dintre cele trei versiuni – S e-tron GT – dispune de 679 CP și poate accelera de la 0 la 100 în 3,4 secunde. Următorul pas în gamă este RS e-tron GT, care produce 856 CP și poate accelera de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde.

Cea mai puternică versiune odată cu acest facelift este RS e-tron GT Performance, care pune șoferului la dispoziție 925 CP, fiind capabil să sprinteze de la 0 la 100 km/h în doar 2,5 secunde. Viteza maximă este de 250 km/h. În cea mai eficientă formă a sa, Audi e-tron GT are o autonomie maximă de 609 kilometri.

Suspensia lui Audi e-tron GT a fost îmbunătățită

Pe lângă puterea suplimentară, Audi a montat frâne mai bune pe e-tron GT, iar suspensia pneumatică, inclusă în standard, a fost îmbunătățită. Opțional, clienții pot alege suspensia activă. Audi spune că această suspensie poate menține mașina dreaptă pe frânare, în viraje sau în timpul accelerațiilor puternice. Astfel, producătorul spune că această suspensie poate oferi „aderență aproape perfectă și o distribuție echilibrată a sarcinilor pe roți”.

În final, cabina lui Audi e-tron GT a primit un volan nou, dar și noi scaune, care pot primi opțional reglaje electrice cu 18 direcții, ornamente noi. De asemenea, se poate comanda opțional un plafon din sticlă ce se opacizează la apăsarea unui buton.

Pe piețele din Europa, noul Audi e-tron facelift are un preț de pornire de 126.000 de euro. Clienții ce vor un RS e-tron GT vor trebui să pregătească cel puțin 147.500 de euro, iar versiunea de top RS e-tron GT Performance pornește de la 160.500 de euro.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Audi


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide