Audi a ales ca punct de plecare pentru acest proiect sedanul A6 L, acesta fiind cel mai vândut model al constructorului german pe piaţa chineză. Producătorul din ingolstadt nu exclude ca în viitorul îndepărtat să existe un model de serie prefigurat de acest concept care se producă în fabrică Audi din China de la Changchun.
Audi A6 L e-tron este dotat cu un motor electric ce produce 95 CP, dar şi cu un propulsor cu combustie internă TFSI de 2,0 litri ce dezvoltă 211 CP. Bateria de acumulatoare litiu-ion care alimentează motorul electric este răcită cu lichid şi este poziţionată în spatele vehiculului, într-un loc sigur în caz de accident.
Conceptul prezentat la Beijing poate rula 80 km cu o viteză e 60 km/h alimentat doar cu energie electrică, iar imediat după epuizarea bateriilor unitatea de comandă alege automat propulsorul pe benzină ca unitate de putere activă. A6 e-tron poate fi încărcat de la o priză casnică, dar poate înmagazina energie suplimentară şi la decelerare.
Primul produs Audi e-tron care va intra pe piaţă va fi bazat pe supercar-ul din Ingolstadt, R8 şi va fi vândut într-o serie limitată. Deja producătorul german testează A1 e-tron şi A3 e-tron, modelul din urmă urmând a fi lansat în anul 2014.
În ceea ce prveşte designul exterior şi cel interior, Audi a adus mici modificări care subliniează caracterul „eco-friendly” al conceptului.