Audi a livrat clienţilor peste 1.268.550 de automobile din ianuarie până în prezent

Autor: Marius Vișan 11 sept. 2018 Știri auto
Audi a livrat clienţilor peste 1.268.550 de automobile din ianuarie până în prezent

Marca Audi a crescut vânzările cu 10,9% comparativ cu perioada precendentă a anului trecut, ajungând 153,900 de autoturisme premium vândute. Pe regiuni, livrările au crescut cel mai puternic în Europa (+ 21,5%). În America de Nord cu 5,1%, iar în China cu 6,0%. În total, Audi a livrat clienţilor peste 1.268.550 de automobile (+ 5,5% faţă de anul trecut) din ianuarie până în prezent.

Vânzările totale pentru luna august din regiunea Americii de Nord s-au dovedit pozitive, aproximativ 25.400 livrări reprezentând o creştere de 5,1%. Vânzările cumulate de aproximativ 183.550 de maşini începând cu luna ianuarie au dus la o crescut cu 4,6% faţă de anul precedent.

Modelele Audi SUV continuă să fie foarte populare în rândul clienţilor din Statele Unite. Cererea pentru aceste modele a crescut cu 20,9% în ultima lună. Audi Q5 garantează o menţiune specială, vânzările crescând cu 42,9%, până la 6.812 de unităţi în luna august. 

În Europa, producătorul premium a continuat să beneficieze de efectul extraordinar al livrărilor, ca parte a trecerii la ciclul de testare WLTP (+ 21,5% la aproximativ 60.200 unităţi). 

Cele mai mari trei pieţe europene au înregistrat o creştere puternică. În Marea Britanie, vânzările au crescut cu 19,5%, ajungând la 7.523 maşini, vânzările au crescut cu 66,1%, până la 5.305 de automobile în Spania, în timp ce vânzările au crescut cu 17,7%, la 22.216 autoturisme în Germania.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide