Apple angajează unul dintre oamenii care au lucrat pentru Lamborghini, semn că dorește să pornească dezvoltarea primului său vehicul electric.
Compania l-a angajat pe Luigi Taraborrelli, un veteran al mărcii auto italiene, care a făcut parte timp de 20 de ani din structura Lamborghini. Taraborrelli va ajuta Apple, conform rapoartelor celor care cunosc situația. Luigi Taraborrelli a fost, până de curând, șeful departamentului care se ocupă de dinamica modelelor Lamborghini.
Angajarea lui Taraborrelli ne dă de înțeles că Apple încă dorește să producă o mașină. După ani de zile de piedici și supoziții, gigantul american pare că se gândește serios să lanseze pe piață propriul său vehicul electric. Cu experiența sa, Taraborrelli devine unul dintre cei mai experimentați manageri ai echipei Apple de vehicule electrice și aduce efortului un pic din cunoștințele sale despre mașinile exotice.
Taraborrelli a lucrat la modele Lamborghini precum Urus, Huracan și Aventador. De asemenea, s-a implicat și în dezvoltare modelelor de serie limitată, precum vehiculul de off-road Huracan Sterrato și concept car-ul Asterion. El a supervizat departamentul de dezvoltarea pentru trenurile de rulare Lamborghini, dar și domenii conexe, precum manevrabilitatea, suspensiile, direcția, frânele și jantele. Cu expertiza sa, Taraborrelli poate oferi către Apple datele necesare dezvoltării presupusului model electric.
La începutul acestui an, Apple a recrutat un om cu o experiență de 31 de ani la Ford, pentru a conduce eforturile în domeniul siguranței vehiculelor. Anul trecut, l-a angajat pe Ulrich Kranz, fostul șef al producătorului de mașini electrice Canoo. Kranz a fost liderul ramurii de mașini electrice a BMW. Înainte de aceasta, Apple l-a înrolat pe fostul șef al proiectului care se ocupă de pilotul automat Tesla. Stuart Bowers a fost adus pentru a lucra la tehnologia de conducere autonomă. Proiectul Apple include sute de foști ingineri de la Tesla și alte companii auto. Printre acestea se numără inclusiv Rivian, Volvo și Mercedes-Benz.
Compania își propune să prezinte mașina în jurul anului 2025.