ProMotor nu acoperă în mod normal acţiunile de PR ale fabricanţilor şi importatorilor auto cu ocazia diverselor festivaluri, însă acţiunea-surpriză de ieri, din cadrul festivalului de muzică de cameră SoNoRo merită puţină atenţie, fie şi datorită galeriei foto superbe realizată cu această ocazie.
BMW Isetta între două bestii la frac
Dacă anul trecut BMW s-a gândit să adune maşini care însumau 1326 de cai putere pentru a face naveta instrumentiştilor şi personalităţilor invitate la festival, anul acesta a adus cel mai mic BMW din lume (şi una dintre cele mai mici maşini din lume): un BMW Isetta 300, cu 13 cai putere sub capota spate l-a adus pe directorul festivalului, Răzvan Popovici, la concertul de la Ateneul Român.
Admiraţi portbagajul încăpător!
Cum festivalul de muzică are în prim-plan sunetul, nimeni n-a putut rămâne indiferent la zgomotul infernal produs de motoraşul cu un singur cilindru al BMW Isetta – într-o lume a celor şase cilindri în linie, iată că mai poţi atrage atenţia şi altfel!
Evident, pentru a nu rupe totuşi spatele invitaţilor, Isetta a fost însoţită de obişnuita flotă de BMW Seria 7, iar coloana de limuzine întrerupte de un bubble car a făcut senzaţie în oraş. Apropo, chiar dacă nu veţi veni cu o maşină clasică, şi nici cu un şeptar, ar fi bine să nu rataţi ediţia SoNoRo, aveţi ce asculta!
Ca în orice coloană, VIP-ul e la mijloc
BMW Isetta, puţină istorie
Fabricată între 1955 şi 1962, BMW Isetta a fost răspunsul mărcii de adaptare la declinul pieţei de motociclete. Modelul a fost construit sub licenţă de la producătorul italian Iso, BMW înlocuind propulsorul în doi timpi cu unul în patru, mai rafinat. A fost disponibilă cu două motorizări – Isetta 250 (monocilindru, 245 cc, 12 CP) şi Isetta 300 (monocilindru, 298 cc, 13 CP) şi două versiuni – „standard” şi „export”. BMW Isetta a fost astfel modelul cu cel mai mic propulsor şi care dispunea de cei mai puţini cai putere. Cu toate acestea s-a bucurat de un succes considerabil, în total au fost fabricate peste 160 000 exemplare.
Directorul festivalului SoNoRo, fericit că nu e supraponderal
BMW Isetta a marcat un moment de tranziţie pentru BMW în producţia de automobile, între luxoasa gamă 502, 503 sau 507 şi “Noua Clasă”, gama de modele care a stat la baza liniei moderne a mărcii şi la poziţionarea actuală a BMW.
Vă aşteptăm şi pe voi la SoNoRo!