Apare o nouă marcă de lux, iar în spatele ei se află un constructor banal
Se pare că zvonurile au fost adevărate: Hyundai lansează propriul brand de automobile de lux numit Genesis.
Pentru început Genesis va avea, până în 2020, şase noi modele care vor concura cu cele mai renumite branduri de maşini de lux din lume, informează Jalopnik.com
Cei de la Hyundai spun că vor institui un sistem de denumire pentru maşinile noi, care începe cu „G” şi se termină cu o serie. Spre exemplu: G 90, G 80, etc., în funcţie de segment.
De partea de design a noii mărci Genesis de va ocupa Luc Donckerwolke, care, în trecut a lucrat pentru Bentley, Audi şi Lamborghini, şi Peter Schreyer care a dus în ultimii ani la renaştere mărcii Hyundai. E clar că brief-ul pe care aceştia doi îl vor primi va suna cam aşa: Genesis trebuie să arate foarte bine.
Supercamionul lui Ceauşescu
VIDEO. Echipa Top Gear riscă închisoarea
Suntem curioşi să vedem cum va arăta noul Hyundai în varianta de lux. Această marcă a făcut progrese mari în ultimii 15 ani, iar această mişcare de a intra pe piaţa automobilelor scumpe vine ca o evoluţie firească.
Genesis însă va trebui să se lupte cu nişte concurenţi consacraţi precum Cadillac, Infiniti, Lexus, Maserati şi Jaguar, care sunt poziţionaţi foarte bine pe piaţa automobilelor de lux.
Cum prelungim viaţa cauciucurilor de iarnă. Ponturi pentru le creşte durata de folosire
Dacia Duster Army ar putea echipa forţele române. Anunţul a venit azi – GALERIE FOTO
Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România
Un deputat vrea să introducă „MODELUL AMERICAN”: permis de la 16 ani, dar la volan în anumite condiţii
Ce obiecte pentru siguranţa în trafic eşti obligat să ai în maşină şi cât te costă ele. Amenda pentru lipsa acestora începe de la 420 de lei