Apare o nouă marcă de lux, iar în spatele ei se află un constructor banal

Publicat: 05 11. 2015, 10:00

Se pare că zvonurile au fost adevărate: Hyundai lansează propriul brand de automobile de lux numit Genesis.

Pentru început Genesis va avea, până în 2020, şase noi modele care vor concura cu cele mai renumite branduri de maşini de lux din lume, informează Jalopnik.com

Cei de la Hyundai spun că vor institui un sistem de denumire pentru maşinile noi, care începe cu „G” şi se termină cu o serie. Spre exemplu: G 90, G 80, etc., în funcţie de segment.

De partea de design a noii mărci Genesis de va ocupa Luc Donckerwolke, care, în trecut a lucrat pentru Bentley, Audi şi Lamborghini, şi Peter Schreyer care a dus în ultimii ani la renaştere mărcii Hyundai. E clar că brief-ul pe care aceştia doi îl vor primi va suna cam aşa: Genesis trebuie să arate foarte bine.

Supercamionul lui Ceauşescu

 

VIDEO. Echipa Top Gear riscă închisoarea

 

Suntem curioşi să vedem cum va arăta noul Hyundai în varianta de lux. Această marcă a făcut progrese mari în ultimii 15 ani, iar această mişcare de a intra pe piaţa automobilelor scumpe vine ca o evoluţie firească.

Genesis însă va trebui să se lupte cu nişte concurenţi consacraţi precum Cadillac, Infiniti, Lexus, Maserati şi Jaguar, care sunt poziţionaţi foarte bine pe piaţa automobilelor de lux.

 

Cum prelungim viaţa cauciucurilor de iarnă. Ponturi pentru le creşte durata de folosire

 

Dacia Duster Army ar putea echipa forţele române. Anunţul a venit azi – GALERIE FOTO

 

Cauciucuri de iarnă 2015. Cele mai bune mărci şi preţurile la care le poţi găsi în România

 

Un deputat vrea să introducă „MODELUL AMERICAN”: permis de la 16 ani, dar la volan în anumite condiţii

 

Ce obiecte pentru siguranţa în trafic eşti obligat să ai în maşină şi cât te costă ele. Amenda pentru lipsa acestora începe de la 420 de lei

 

Ce nu dezvăluie Volkswagen, află autorităţile. Noi modele VW şi Audi, dar şi Porsche, au dispozitivul de înşelat testele de noxe