Anvelopele Michelin Pilot Super Sport beneficiază de întreaga experienţă dobândită de producătorul francez în cadrul competiţional, în special în cursa de 24 ore de la Le Mans. De la lansarea sa pe piaţă în vara anului 2012, BMW M6 va fi echipat exclusiv cu anvelopele Michelin Pilot Super Sport care înglobează 3 tehnologii, într-o combinaţie unică: centura Twaron, banda de rulare Bi-Compound şi Variable Contact Patch 2.0.
Centura Twaron are în componenţă fibre cu o densitate mare, folosite în special la echipamentele militare şi în industria aeronautică, cu rezistenţă ridicată la tracţiune. Puternică şi uşoară în acelaşi timp, centura Twaron este de cinci ori mai rezistentă decât oţelul, la aceeaşi greutate. Datorită tensiunii variabile, centura strânge mai mult banda de rulare şi mai puţin flancurile, astfel încât forţa centrifugă este controlată mai eficient, iar presiunea este distribuită mai uniform.
Concepută iniţial pentru anvelopele folosite în competiţii, tehnologia Bi-Compound foloseşte compuşi diferiţi de cauciuc pe părţile laterale ale benzii de rulare. La exterior, un elastomer aditivat cu negru de fum asigură o rezistenţă sporită chiar şi în cele mai strânse viraje. Pe de altă parte, elastomerul folosit la interior şi profilul special al benzii de rulare permit anvelopei, la rularea pe carosabil umed, să spargă pelicula de apă şi să adere perfect la carosabil.
Tehnologia Variable Contact Patch 2.0 permite modificarea formei suprafeţei de contact a anvelopei în funcţie de condiţiile de rulare, asigurând un control sporit asupra vehiculului. Cu toate că forma suprafeţei de contact se modifică în viraje, cantitatea de cauciuc aflată în contact cu solul rămâne aceeaşi.
Combinarea acestor trei tehnologii garantează excelenţa impusă de standardele BMW M, în special din punct de vedere al manevrabilităţii, caracterului sportiv şi siguranţei, atât pe carosabil, cât şi pe pistă. În plus, MICHELIN Pilot Super Sport oferă un randament kilometric sporit, o trăsătură distinctivă a mărcii Michelin. Acest echilibru al performanţelor reflectă transferul încununat de succes al tehnologiei din cadrul competiţional în producţia de serie, precum şi colaborarea strânsă cu acest constructor de maşini, iniţiată în urmă cu câţiva ani, cu ocazia proiectului BMW M5.
În total, aproximativ 1.200 anvelope prototip şi 1.000 anvelope pre-serie au fost fabricate, măsurate şi testate în condiţii extreme. De pe circuitul Nordschleife din Germania şi până pe pistele de încercări de la Ladoux din Franţa, anvelopele au fost supuse unor teste extrem de riguroase.