Producătorul american de hypercar-uri Czinger Vehicles a lansat o versiune optimizată a sportivei sale hibride 21C. Noul model a primit denumirea de 21C V Max și a fost prezentată publicului în cadrul „Monterrey Car Week”, unul dintre cele mai importante show-uri automobilistice de peste Ocean.
Modificările de ordin estetic pe care le-au adus designerii americani au făcut ca mașina să fie cât mai aerodinamică. Scopul declara este acela ca bolidul să atingă cifre impresionante în ceea ce privește accelerația și viteza maximă.
În vara lui 2020, compania condusă de Kevin Czinger lansa cu mare tam-tam noul hypercar hibrid 21C. Acum, la un an distanță a venit momentul ca bolidul american să primească o nouă versiune, denumită 21C V Max.
Aceasta a primit o serie de îmbunătățiri de ordin aerodinamic pentru a putea atinge performanțe superioare comparativ cu varianta 21C. Astfel, designerii din Los Angeles au revizuit complet partea frontală și prizele de aer. De asemenea, au fost dezvoltate capace aerodinamice din fibră de carbon pentru jantele de mari dimensiuni, iar pragurile au fost redesenate.
În același timp, partea posterioară a fost alungită și a dispărut eleronul de mari dimensiuni de pe 21C. Sunt aceleași modificări pe care le-am văzut pentru prima dată pe Bugatti Chiron Super Sport 300+.
Cei de la Czinger nu au dezvăluit coeficientul aerodinamic, însă ar trebui să fie semnificativ mai bun decât cel al modelului standard. „Caroseria lui 21C V Max a fost optimizată pentru a obține cel mai scăzut coeficient aerodinamic Cx posibil”, au precizat oficialii companiei californiene.
Americanii nu au umblat la sistemul de propulsie hibrid, care a rămas același. Asta înseamnă că ansamblul este alcătuit dintr-un motor V8 de 2,88 litri și două unități electrice, care dezvoltă în total 1.250 CP. Cu aceste resurse, noul 21C V Max poate atinge „suta” în numai 1,9 secunde, iar sfertul de milă este acoperit în 8,1 secunde.
În același timp, conform informațiilor oferite de Czinger, repriza 0-402-0 km/h durează aproximativ 27 de secunde. Această valoare este mai bună cu aproape patru secunde și jumătate comparativ cu timpul obținut de Koenigsegg Regera (31,49 secunde).