În 1980 Dacia a început să producă Duster sub numele de ARO 10. Duster era numele sub care erau exportate în Marea Britanie. Duster de atunci era un automobil 4×4 echipat cu motor Dacia, de 1289 cmc cu o putere de 54 CP şi o viteză maximă de 90 km/h. Din 1984 au primit motoare 1397 cmc cu 65 CP şi o viteză maximă de 118 km/h. Duster a avut succes la export, mai ales în Anglia, dar acesta nu a durat deoarece au aparut probleme de fiabilitate şi multe minusuri pe partea de offroad. Cum folosirea în teren era principalul ei scop şi rezultatul comercial vizat de Partid, problemele ei în offroad i-au curmat rapid succesul atât la export, cât şi pentru un posibil amplu proiect în ţară. Uzina îşi luase angajamentul că va rezolva problemele offroad pe care le semnalaseră importatorii, dar nu s-a mai întâmplat nimic.
Dacia Duster 4×4 Roadster (1984)