Renault a prezentat noul Rafale E-Tech 4×4 cu 300 CP. Noua versiune poate parcurge până la 100 km în modul pur electric cu o singură încărcare.
Până la dezvăluirea primului său crossover electric, Alpine s-a ocupat de cea mai puternică versiune a SUV-ului Renault Rafale. Astfel, producătorul francez a dezvăluit noul Rafale E-Tech 4×4 300 CP, prima versiune PHEV și cu tracțiune integrală a SUV-ului coupe. Acesta nu dispune doar de mai multă putere, dar și de un șasiu setat de inginerii din spatele Alpine A110.
Renault Rafale a fost dezvăluit în vara anului trecut, iar singura motorizare disponibilă pentru noul SUV coupe al francezilor a fost cea full-hybrid, ce folosește un motor de 1,2 litri, cu o putere totală de 200 CP. Pentru versiunea de top, Renault a adăugat încă un motor electric pe puntea spate, săltând puterea până la 300 CP. Acum, mașina accelerează de la 0 la 100 km în 6,4 secunde. Versiunea standard accelerează de la 0 la 100 în 8,9 secunde, astfel că diferența este substanțială. În plus, bateria de 22 kWh asigură o autonomie pur electrică de până la 100 de kilometri.
Noua versiune a SUV-ului coupe este disponibilă în două niveluri de echipare. Echiparea standard Esprit Alpine se axează pe design, cu elemente de caroserie mai agresive și jante de 20 de inch. De cealaltă parte există nivelul de echipare Atelier Alpine, care adaugă nuanța de caroserie Satin Summit Blue, un spoiler în partea din spate și jante de 21 de inch.
Însă modificările nu sunt doar estetice, deoarece Alpine s-a ocupat de setarea suspensiilor mașinii. Versiunea de top a lui Rafale folosește un set de amortizoare adaptive controlate electronic și o cameră care scanează drumul. Mașinile echipate cu pachetul Atelier Alpine oferă trei moduri de rulare: Comfort, Dynamic și Sport. Aceste moduri influențează duritatea amortizoarelor și modul în care direcția integrală răspunde la comenzilor șoferului.
Renault nu a comunicat deocamdată prețurile, însă spune că Rafale E-Tech 4×4 300 CP va începe să fie comercializat din toamna acestui an.