Alpina B7 facelift – imagini şi informaţii oficiale
Compania Alpina a început să modifice modelele constructorului bavarez BMW începând din anul 1965, iar din 1970 este considerată de către TUV (Asociaţia de Inspecţii Tehnice din Germania) drept un constructor şi nu un tuner. În anul 1970 Alpina a câştigat Campionatul European de Turisme, Campionatul German de Hillclimb şi prestigioasa cursă de 24 de ore de la Spa Francrochamps.
În prezent, modelele Alpina sunt renumite pentru eleganţa, luxul şi exclusivitatea de care dau dovadă, iar ultima lor creaţie este B7 facelift. Acest model vine la puţin timp după ce BMW a prezentat o variantă reîmprospătată a celebrei nave amiral, Seria 7. Alpina B7 şi BMW Seria 7 iau naştere în aceeaşi fabrică, în oraşul Dingolfing, Germania.
După ce iese de pe poarta uzinei, Alpina B7 se îndreaptă către orăşelul Buchloe unde finisajele durează două săptămâni. Pe lângă modificările disctrete la nivelul exteriorului şi interiorului care îi dau un aer elegant, B7 aduce şi un plus de putere faţă de Seria 7. Motorul V8 de 4,4 litri produce acum 540 CP şi 730 Nm, aducând o creştere de 40 CP şi 30 Nm faţă de modelul precedent. Alpina B7 ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 4,3 secunde şi se opreşte doar atunci când acul vitezometrului ajunge în dreptul valorii de 318 km/h.
Din punct de vedere al dotărilor, Alpina B7 poate mulţumi chiar şi pe cel mai pretenţios client. Totuşi, compania germană oferă şi o listă cu echipamente opţonale, printre care se numără: sistem de sunet Bang&Olufsen, faruri cu tehnologia LED şi diverse nuanţe de culori pentru exterior şi interior. Celebrele jante Alpina în 20 de spiţe vin standard, împreună cu nuanţa albastră a caroseriei.
Noul Alpina B7 va avea debutul în SUA în cadrul evenimentului Pebble Beach Concours d’Elegance şi va putea fi achiziţionat pe piaţa de peste ocean începând de la 100.000 euro pentru varianta cu ampatament scurt şi 106.000 euro pentru versiunea cu ampatament lung şi sistemul de tracţiune integrală xDrive.