Alfa Romeo a prezentat prima sa mașină electrică din istorie. SUV-ul Milano debutează cu până la 240 CP în echiparea Veloce.
Așteptarea a luat sfârșit, iar producătorul italian a dezvăluit primele imagini și informații despre cel mai nou model al său, Milano, care marchează și primul pas al brandului către un viitor electric. Milano este prima mașină electrică de la Alfa Romeo, dar va fi disponibilă și cu o motorizare mild-hybrid.
Alfa Romeo Milano măsoară 4,17 metri lungime, 1,78 metri lungime și 1,5 metri înălțime, fiind categoric un SUV de segment B. Cu toate că folosește aceeași platformă tehnică cu Jeep Avenger, italienii au avut grijă să deseneze o mașină complet diferită.
Milano este fără dar și poate o Alfa Romeo, fiind ușor de identificat grație scutului integrat în partea frontală și a farurilor subțiri. Profilul este dinamic, cu jante ce pot ajunge până la 20 de inch, iar stopurile sunt încastrate într-o bandă neagră ce se întinde pe toată lățimea mașinii.
La interior, Alfa Romeo Milano nu se dezice de spiritul italian și oferă un design „orientat către șofer”. Instrumentarul de bord digital este învăluit de acea „glugă” specifică, așa cum am văzut pe Giulia și Stelvio facelift sau pe noul Tonale. Sistemul de infotainment rulează pe un ecran montat central, care are o diagonală de 10,25 inch.
În materie de dotări, Milano pune la dispoziție pilot automat adaptiv, senzori de parcare față/spate și o cameră de marșarier. De asemenea, Alfa Romeo spune că portbagajul are un volum maxim de 400 de litri.
Vor exista 3 motorizări pentru Milano, dintre care două complet electrice. Motorizarea de bază constă într-un motor de 1,2 litri cu tehnologie mild-hybrid, care produce 136 CP. Motorul electric este integrat în cutia automată cu dublu ambreiaj și 6 trepte.
Urmează prima versiune electrică, cu 156 CP și bateria de 54 kWh, care permite o autonomie maximă de 410 kilometri. În cele din urmă, versiunea de top Veloce, care dispune de 240 CP și de aceeași baterie de 54 kWh. Alfa Romeo declară că mașina se poate încărca cu până la 100 kW DC, ceea ce ar însemna că nu ar trebui să dureze mai mult de 30 de minute pentru a încărca mașina de la 0 la 80%.