Adio, rivalitate! Mercedes-Benz vinde modele BMW și BMW vinde modele Mercedes?
Cei care au trecut pe acolo au crezut că nu văd bine. În vitrina Mercedes-Benz apare un BMW iX3, iar în showroom-ul BMW și-a găsit loc un Mercedes-Benz EQC. Adio, rivalitate?
Oricât de ciudat pare, BMW și Mercedes-Benz lasă rivalitatea în urmă. Cele două companii auto premium fac echipă pentru a sprijini inițiativa comerțului cu produse locale. Astfel, noul BMW iX3 este ascuns în spatele “ușii” rezervate zilei de astăzi, 10 decembrie, în calendarul Advent improvizat de sucursala Mercedes-Benz din Munchen. Cei de la BMW au adus în showroom la BMW Welt un SUV electric produs de marii rivali din segmentul premium: Mercedes-Benz EQC 400.
Este o dovadă de solidaritate între constructorii premium din Germania. Calendarul Advent pus la cale de Mercedes-Benz înaintea sărbătorilor de iarnă, la sucursala din Munchen a companiei, are o tradiție de 18 ani. De fiecare dată, poziția centrală din vitrina orientată către gara Donnersbergerbrucke, este ocupată de un model nou. Anul acesta, acea poziție a fost cedată celor de la BMW. Decizia are la bază promovarea comerțului local, o inițiativă a autorităților din Munchen.
Campania se desfășoară sub motto-ul “Wir halten zamm” (“Rezistăm împreună”), în dialect bavarez. Campania spulberă barierele unei rivalități de legendă între Mercedes-Benz și BMW.
Pe lângă calendarul Advent al sucursalei Mercedes-Benz din München trec zilnic aproximativ 180.000 de maşini. Peste trei milioane de vizitatori trec anual pragul BMW Welt, unul dintre cele mai populare obiective turistice din München.
BMW și Mercedes-Benz, rivali, dar prieteni în momente grele
“Suntem încântați că BMW iX3 şi-a găsit un loc în calendarul Advent al sucursalei Mercedes-Benz. Salutăm cu căldură Mercedes-Benz EQC 400 ca invitat la BMW Welt”, spune Helmut Käs, directorul BMW Welt. „Cu acest schimb de automobile surprinzător, vrem să încurajăm oamenii să facă o pauză şi să reflecte, să semnaleze solidaritatea și să direcționeze atenția vizitatorilor noştri asupra inițiativei de a sprijini companiile locale şi regionale.”
„În acest an extraordinar, este mai important ca niciodată să rămânem împreună ca societate. Suntem deosebit de încântați că am reușit să implementăm ideea într-un dialog spontan cu colegii noştri de la BMW pentru a ajuta campania să atragă o atenţie suplimentară printr-o cooperare de dinainte de Crăciun. Spunem «Bun venit» BMW în filiala noastră din München şi suntem fericiți că putem fi oaspeți ai BMW Welt.”, spune Ulrich Kowalewski, director de vânzări Mercedes-Benz Cars & Van pentru Bavaria.