Adeyaka, revista Infiniti disponibilă pe iPad
La puţin timp după ce Apple a lansat
iPad, revista „Adeyaka”, revista mărcii japoneze de
maşini premium, va fi disponibilă în lumea întreagă într-o
versiune special concepută pentru iPad.
Versiunea pentru iPad vine în completarea versiunilor tipărite
pentru Europa, Rusia, Orientul Mijlociu şi Canada, precum şi a
versiunilor online ale revistei. Asemenea ambelor versiuni, revista
adeyaka pentru iPad va fi editată tot de Köckritzdörrich,
corporaţie cu sediul în Germania specializată în comunicare.
Prin publicarea unei versiuni pentru iPad a revistei Adeyaka,
Infiniti doreşte să sublinieze rolul său de deschizător de
drumuri în domeniul publicaţiilor corporatiste. Versiunea
online a revistei (www.adeyaka.com) a stabilit deja noi
standarde în momentul publicării sale în 2008, câştigând
premiul pentru cea mai bună publicaţie corporatistă în
2009. Aceasta este cea mai importantă distincţie europeană
pentru comunicarea corporatistă.
În ceea ce priveşte conţinutul şi designul, versiunea
pentru iPad a revistei Adeyaka va fi asemănătoare cu ediţia
tipărită, dar va oferi cititorului oportunităţi noi şi
interesante de a descoperi ceea ce înseamnă marca, îmbunătăţind
astfel performanţele în materie de comunicare ale mărcii.
Revista Adeyaka pentru iPad va fi disponibilă prin iTunes
Store de la Apple începând cu mai 2010.
„Versiunea pentru iPad a revistei adeyaka va exploata numeroase
funcţionalităţi iPad, pentru a oferi cititorului o experienţă cu
totul unică, păstrând însă aspectul şi trăsăturile care au făcut
din adeyaka una dintre cele mai apreciate reviste pentru clienţi”,
afirmă Lutz Suendermann, responsabil de proiect în calitatea sa de
director de creaţie.