Acesta este cel mai puternic Mercedes-AMG GT 63 S din lume: motorul oferă 1350 CP
La momentul lansării Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ a performat de excepție pe celebrul circuit Nürburgring și fanii mărcii din Affalterbach erau încântați de motorul V8 cu două turbine utilizat pentru acest model. Ulterior producătorul german a lansat o variantă AMG GT 63 cu sistem de propulsie hibrid și această versiune a devenit cel mai puternic model de serie produs vreodată de AMG.
Dar posesorul unui Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ dotat doar cu motorul termic a decis că vrea ceva mai mult: cu un buget generos la dispoziție a apelat la mai multe companii de tuning și rezultatul este unul spectaculos. Atunci când a părăsit linia de fabricație AMG GT 63 S 4MATIC+ motorul de 4,0 litri V8 oferea 639 CP între 5.500 și 6.500 rpm, iar cuplul maxim de 900 Nm era disponibil între 2,.500 și 4.500 rpm. Resursele de putere sunt gestionate prin intermediul unei cutii automate AMG SPEEDSHIFT MCT 9G și Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ putea să accelereze de la 0 la 100 km/h în 32, secunde, iar viteza maximă era de 315 km/h.
Varianta cu sistem de propulsie hibrid Mercedes-AMG GT 63 S E 4MATIC+ utilizează același motor V8 twin-turbo cu 639 CP, dar pe puntea spate a fost montat un motor electric de 204 CP. Puterea totală a sistemului este de 843 CP putere și 1.400 Nm. Mercedes-AMG GT 63 S E 4MATIC+ poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 2,9 secunde și viteza maximă este de 316 km/h. Așa cum spuneam acesta este cel mai puternic model de serie produs de AMG și trebuie să ne întrebăm de ce proprietarul mașinii din acest articol nu a apelat la varianta hibrid pentru tuning.
Cel mai puternic Mercedes-AMG GT 63 S din lume
Proprietarul acestui model de performanță produs inițial la Affalterbach a apelat la Turbo Technic Hamburg pentru montarea unor noi turbine și la Spool Performance pentru câteva upgrade-uri pentru pompele de combustibil. O priză de aer Blackboost ajută motorul, iar țevile de evacuare Red Star cu un sistem personalizat din titan oferă motorului V8 un sunet fabulos. Mercedes-AMG GT 63 S a primit și o capotă dotată cu fante pentru ventilare și elemente din carbon plus un eleron spate modificat. Rezultatul final: motorul V8 oferă acum 1.350 CP și 1.250 Nm: Cu aceste date Mercedes-AMG GT 63 S sprintează de la 0 la 100 km/h în 2,6 secunde, iar carbuzz.com susține că repriza a fost măsurată și confirmată de Dragy.
Iată și un clip video de prezentare cu cel mai puternic Mercedes-AMG de pe străzi: