Noul Mustang Mach-E este primul vehicul Ford dezvoltat de la zero pentru a oferi o experiență de condus pur electrică, cu zero emisii. Modelul este disponibil pentru clienții din România începând de luna aceasta.
Pentru a vă face cunoștință mai bine cu noul Mustang MACH-E am alcătuit un top 7 lucruri pe care trebuie să le știți despre acest model.
Ford Mustang Mach-E este disponibil cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă.
Versiunea cu autonomie extinsă și tracțiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard și în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă.
Aceasta ajută la recuperarea unei cantități mai mari de energie cinetică pe care o transferă către baterie, pentru o eficiență mai mare.
Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracțiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secunde.
În configurația cu tracțiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde.
Acest sistem oferă caracteristici avansate de asistență a șoferului bazate pe cameră și radar, precum și asistență la menținerea benzii de rulare, detectarea marginii drumului și asistență pentru unghiul mort, Intelligent Adaptive Cruise control cu Stop and Go și recunoașterea semnelor rutiere.
Inteligența artificială care permite învățarea automată, ajută sistemul să înțeleagă mai bine obiceiurile șoferilor în timp, învățând din rutina acestora pentru a face sugestiile adecvate de navigare și comunicare la momentul potrivit.
Tehnologia este oferită în premieră de către Ford pe Mustang Mach-E. prin intermediul Bluetooth-ului, vehiculul poate detecta smartphone-ul proprietarului când acesta se apropie, descuind portierele și permițându-i să pornească mașina fără să-și scoată telefonul din buzunar sau să folosească o cheie.
Sistemul este o nouă abordare pentru acționarea portierelor care se vor deschide 40 mm pentru a permite șoferului sau pasagerului să le deschidă complet prin apăsarea butoanelor dedicate de pe stâlpii ușilor.
În România, prețul pentru Ford Mustang Mach-E, versiuniea cu bateria de 75 kWh și autonomie de 440 de kilometri este de la 51.800 de euro. Pentru versiunea cu autonomie de 610 kilometri și tracțiune spate, clienții vor plăti de la 59.800 de euro.