Normal că e “impekabilă”. Evident că nu a avut niciun accident. Bineînțeles că a făcut revizii doar la reprezentanță. Sunt textele învățate pe de rost de samsari și rostite ca pe o poezie atunci când încearcă să-ți vândă un BMW, un Mercedes sau un Audi. Dacă ajungi la concluzia că nu-ți place mașina pentru care l-ai sunat, sigur îți propune altă variantă.
Ce altceva îți spune un samsar când încearcă să-ți vândă un BMW, un Mercedes sau un Audi?
E ca nouă, deși a fost fabricată în 2007, prin 2010 i-a schimbat ambreiajul și intră apă pe la uși când plouă sau când o duci la spălătorie, pentru că s-au dezlipit chederele și proprietarul nu le-a mai înlocuit.
Iar domnul care o vinde mai are 4-5 anunțuri cu mașini de vânzare pe același site. În anunț, la rubrica de „Contact”, sunt vreo patru numere de telefon, câte unul în fiecare rețea. Ar trebui să te facă cel puțin suspicios.
Vânzătorul îți spune că a mașina a rulat 150.000 de kilometri, deși tu ai găsit-o pe un alt site cu 230.000. E aceeași Mărie cu altă pălărie. Dacă pui întrebări despre proprietarii anteriori, dacă ridici semne de întrebare firești despre istoricul mașinii, vei afla lucruri care îți vor da de înțeles că cineva a umblat la kilometraj.
“Accept orice test”, spune vânzătorul, dar are el un prieten specializat în diagnoză auto…
Este full option, dar nu are navigație. „Ai Waze, ce-ți trebuie navigație?”, te întreabă senin cel care vinde mașina.
Pielea de pe scaune prezintă urme serioase de uzură. Mașina “full de full” nici cotieră n-are, că primul proprietar nu a considerat că i-ar fi utilă. „Dar nu-ți trebuie nici ție, boss! Poți să ții cotul pe geam!”
Și așa a făcut domnul doctor 230.000 de kilometri de acasă și până la supermarket, cu portbagajul plin de sacoșe. Și a mers cu ea doar pe autostradă în Germania. Ceva nu se leagă. Chiar așa rare sunt supermarket-urile la nemți?
Dacă întrebi de ce o vinde, îți va spune că are nevoie de o mașină mai mare. Și sacoșele au nevoie de spațiu, normal.
Nu a fost implicată niciodată în vreun accident, dar are farurile schimbate, clemele care prind farurile sunt rupte, parcă nici ușa din stânga spate nu se închide cum ar trebui, semn că un montant a fost deformat la un moment dat.
Și dacă te uiți mai bine, nici vopseaua de pe capotă nu e aceeași cu cea de pe portiere.
Urmăriți-ne și pe Instagram! Acolo suntem promotorro.