Compania care a cumpărat 3.000 de unități Dacia Spring încă dinainte să fie lansate pe piață

Autor: ProMotor 03 dec. 2020 Știri auto

Operatorul francez de închirieri auto E.Leclerc tocmai a comandat 3.000 de unități Dacia Spring Electric și 1.000 de Renault Zoe. Unul dintre obiectivele grupului este de a oferi noua Dacia Spring în toate cele 504 de puncte de închiriere E.Leclerc din Franța începând cu 1 martie 2021.

Dacia Spring urmează să fie lansată la începutul anului 2021, dar inițial numai într-o versiune de car-sharing. Până în prezent, s-a spus că mașina electrică va fi folosită doar de Renault. Acum însă este clar că Dacia pur electrică va ajunge pe șosele după ce firma E.Leclerc le-a achiziționat. Clienții persoane fizice ar trebui să poată comanda vehiculul înainte de vara lui 2012, iar livrările ar putea începe în toamna lui 2021.

E.Leclerc și Grupul Renault au cooperat la extinderea mobilității electrice încă din 2010. La început, cooperarea s-a concentrat în principal pe achiziția modelului Renault Zoe. De asemenea, E.Leclerc a anunțat în octombrie 2019 că își va extinde flota de mașini electrice oferite spre închiriere până la 10.000 de vehicule până în 2025.

Primele 3.000 de exemplare Dacia Spring au fost vândute

Dacia a introdus modelul Spring la mijlocul lunii octombrie anul acesta și intenționează să se poziționeze drept „cea mai ieftină mașină electrică de oraș de pe piața europeană”. Modelul are o putere de 33 kW și o baterie cu 26,8 kWh. Potrivit producătorului, autonomia în ciclul de testare WLTP este de până la 225 de kilometri, iar în ciclul urban ajunge la 295 de kilometri.

Spring are 3,73 metri lungime, 1,62 metri lățime și 1,49 metri înălțime. Ampatamentul de 2,42 metri ar trebui să ofere, de asemenea, suficient spațiu pentru pasagerii, iar portbagajul ajunge până la 300 de litri (600 de litri cu spătarele pliate în spate). Dacia intenționează să lanseze ulterior și o versiune specială cargo cu 800 de litri de spațiu de încărcare.

Spring Dacia se va putea încărca la un wallbox de 3,7 kW în mai puțin de opt ore, iar la unul de 7,4 kW în cinci ore. Un încărcător DC de 30 kW va fi, de asemenea, disponibil ca opțiune, dar puterea de încărcare nu va fi disponibilă pe tot parcursul procesului de încărcare, din cauza dimensiunii bateriei. Cei de la Dacia spun că mașina va atinge o încărcare de 80% în mai puțin de o oră.

Deși prețul Dacia nu a fost făcut public, la un moment dat au apărut câteva zvonuri. În octombrie, site-ul Dacia din Ungaria a afișat un preț de aproximativ 17.800 de euro. Cu toate acestea, la scurt timp după aceea Dacia Ungaria a actualizat site-ul web și a eliminat prețul.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: electrive.com



Comentarii
Inchide