Cota de piaţă în Europa a mărcii Chevrolet a atins valori record
de 2,5 procente. Anul 2010 s-a încheiat cu valori record pentru
cota de piaţă în ceea ce priveşte trimestrul al patrulea (2,7
procente) şi luna decembrie (3,0 procente). De-a lungul anului,
cota de piaţă a crescut în 21 de ţări din Europa.
În 2010 (477.194 autovehicule ]nmatriculate), Chevrolet a
înregistrat noi recorduri în ceea ce priveşte cota de piaţă în 11
ţări europene, patru dintre acestea în Europa de Vest (Austria,
Danemarca, Portugalia, Spania) şi şapte în Europa Centrală şi de
Est (Bosnia, Bulgaria, Croaţia, România, Slovenia, Turcia,
Uzbekistan). În Rusia, Chevrolet şi-a apărat poziţia de prima marcă
externă cu o cotă de piaţă de 5,9 procente.
„Rezultatele noastre bune au creat ambianţa perfectă pentru
2011, anul aniversării centenarului,” a declarat Wayne Brannon,
Preşedinte şi Director Executiv al Chevrolet Europe. „Cu şapte noi
modele care vor fi lansate în acest an, avem o ocazie excepţională
de a ridica marca Chevrolet la următorul nivel în Europa.”
Clienţilor Chevrolet din Europa le sunt pregătite noul MPV
pentru familie, Orlando, ultima generaţie a SUV-ului Captiva,
nou-nouţul Aveo (sedan cu patru uşi şi hatchback cu cinci uşi) şi
versiunea hatchback cu cinci uşi a modelului compact Cruze. Gama va
fi extinsă prin Corvette Grand Sport şi versiunile coupe şi
decapotabilă ale noului Camaro, modelul emblematic, care se află de
luni de zile în topul american al maşinilor sport. La sfârşitul
anului, în showroomurile europene va apărea Volt, autovehiculul
electric cu autonomie extinsă, câştigător a numeroase premii.
„Până în prezent, gama noastră de modele a acoperit mai puţin de
30 de procente din piaţa europeană,” explică Brannon. „Cu cele
şapte maşini aniversare şi mai multe motoare noi diesel şi pe
benzină, vom fi prezenţi în peste jumătate din segmentele de pe
piaţă.” Modelul cel mai bine vândut în Europa în 2010 a fost Spark,
autovehiculul mini. Lansat la începutul anului, Spark a avansat
rapid până pe poziţia a 4-a în segmentul autovehiculelor mini din
Europa, deţinând o cotă de peste 7 procente din segmentul
respectiv.