WRC cu tracțiune
Pe 26 martie la consiliul mondial, soarta raliurilor va fi hotarâtă, trendul actual de ecologie urmând să se impună. Deși inițial producătorii au cazut de acord asupra standardului S2000 cu mici modificări, se pare că Max Mosley, președintele FIA, nu este de acord cu acest lucru și vrea să-și impuna părerea proprie. Iar acesta vede mașini mai puțin rapide, mai sigure, mai ieftine, mai dramatice, cu transmisie doar pe roțile față și cu motoare de 1600 sau 1800 cmc în cel mai bun caz supraalimentate.
Argumentul lui Mosley este acela că mașinile de serie au prea puține în comun cu versiunile de raliu, dorind prin acest mod să apropie cele două tipuri de mașini. De asemenea un accent mare se va pune și pe tehnologiile ecologiste, sperându-se că în acest fel drumul pentru mașinile de serie mai "curate" va fi mai puțin anevoios. O astfel de decizie va avea însă și efecte adverse, unii producători consacrați, precum Subaru anunțând că în eventualitatea impunerii tracțiunii se vor retrage din motorsport.