La inceputul sezonului, nimeni sau aproape nimeni nu se indoia ca titlul se va da intern, in cadrul echipei OMV-Petrom RT. Bogdan Marisca era pe val dupa succesul din 2005, Morar revenea cu un program complet, iar de la Aur se astepta o revansa pentru sezoanele anterioare. Pe Claudiu David nu-l baga nimeni in carti, cum de altfel multi se indoiau de ce putea sa realizeze Tempestini, un pilot italian venit sa incurce socotelile protagonistilor.
Acum, la sfarsit de sezon, dupa ce acestia din urma au obtinut ambii cate doua victorii la general (Tempestini alergand pentru prima oara pe probele din Romania, iar David concurand in premiera pe o masina integrala), se pare ca unele pendule s-au resetat si ca protagonistii din CRR isi pun intrebari referitoare la nivelul propriu de competitivitate. Sigur ca Aur a luat un nou titlu, cucerit, insa, pe baza de constanta si nu pe stralucire, insa David a terminat pe 2 la doar un punct in spatele colegului sau infinit mai experimentat. Tempestini a absentat la Sibiu din cauze de ordin personal, dar asta l-a costat enorm in lupta pentru titlu, el trebuind sa se multumeasca cu locul 4, imediat dupa Gartofan.
Marisca a dezamagit prin numeroase iesiri in decor si pene mecanice, Gartofan nu a performat la maximum, sezonul lui Morar a fost compromis de incapacitatea echipei OMV-Petrom RT de a-i asigura un material de concurs decent si fiabil, Pitigoi si Cizmaru au avut din nou momente de stralucire, Leu a fost mai tern ca oricand, iar Ungur nu a reusit o revenire la nivelul sperat. In restul categoriilor, Raspopa s-a batut singur la Grupa A, fara un oponent care sa-i poata periclita pozitia de lider, insa trofeul N1,6 a fost probabil cel mai disputat.
S-a dat o batalie entuziasmanta intre Mitroi si Porcisteanu, incheiata cu victoria primului, batalie in care a intervenit in cateva ocazii si Alex Filip. Grupa H a fost din nou adjudecata de Guenter Graef. Pe batrana Celica, acesta a reusit sa-si domine cu putin noroc adversarii Mihalache si Kuenzel, care pilotau masini mai moderne. Surpriza campionatului a venit de la categoria debutanti, unde s-a consemnat primul campion strain din istoria raliurilor autohtone, in persoana grecului Dimitris Vergitsis! Iata ca un italian poate sa ascunda un grec, asta pentru a intari sperantele celor care preziceau ca anul acesta se va intampla minunea.
Ramanem cu speranta ca la anul vom avea si noi un campionat recunoscut de FIA.