După prima zi a raliului, constând în primele 5 probe speciale, echipajul Jarkko-Miettinen/Lukka Mikko se plasa pe prima poziţie, devansând echipajele conduse de B. Marişca, M. Mihalache, D. Gîrtofan şi M. Tempesta. SuperSpeciala Deva Lukoil, care a încheiat spectaculos prima zi a raliului, a revenit echipajelor Titi Aur/Toni Avram şi Cătălin Cismaru/Gabriel Lazăr, urmate la mică distanţă de echipajul Manuel Mihalache/Janos Soos.
Foarte probabil datorită pneurilor neîncălzite suficient, pe prima probă specială un automobil de concurs Dacia Logan a derapat şi a lovit cu spatele un gard pe care se afla un tânăr spectator, necesitând oprirea competiţiei şi intervenţia rapidă a medicilor.
Cea de-a doua zi a raliului a pornit cu o serie de abandonuri notabile: ieşirea în decor a echipajului B. Marişca/Sebastian Itu, abandonurile tehnice ale echipajelor Claudiu David/Mihaela Beldie şi respectiv Mihai Leu/Karoly Borbely şi adăugate la cel din prima zi a echipajului Valentin Pocişteanu/Dan Dobre. SuperSpeciala Hunedoara Lukoil a revenit aceluiaşi echipaj Titi Aur/Toni Avram, urmat de această dată de Manuel Mihalache/Janos Soos şi Daniel Onoriu/Florin Hangu.
După 15 probe speciale, în Raliul Hunedoarei Lukoil, a treia etapă a CNR Dunlop 2008, primele trei poziţii ale clasamentului general au fost ocupate în ordine de: Jarkko Miettinen/Lukka Mikko, Dan Gîrtofan/Adrian Berghea, Tempesta/Dorin Pulpea.