129 km împărţiţi în 8 probe speciale a fost, în 2008, configuraţia Raliului Clujului, ultima etapă pe asfalt din calendarul competiţional şi ultima şansă pentru echipajul Claudiu David, pilotul ProMotor şi Mihaela Beldie de a reintra în lupta pentru titlul de campioni în Campionatul de Raliuri al Romaniei.
O maşină complet nouă înaintea etapei de la Cluj a însemnat totodată şi un mic handicap pentru Claudiu David. Lipsa de timp pentru teste putea să fie un dezavantaj pentru echipajul cu numarul 111. „Am parcurs doar câţiva kilometri de teste, dar cu ajutorul inginerilor maghiari am reuşit să găsim un set-up apropiat de stilul meu de pilotaj”, a spus Claudiu David. Rezultatele s-au văzut încă de pe primele probe speciale. Dupa prima buclă, care a cuprins specialele Tarnita, Marisel si Dangau, Claudiu şi Mihaela se aflau pe locul secund la doar 9 zecimi in spatele liderului.
În ultimul parc de service al primei zile, Claudiu David, pilotul ProMotor nemulţumit de lipsa de putere a maşinii, a cerut inginerilor de la Topp Cars să schimbe turbina. „Masina mergea doar la 80 % din capacitate. Am schimbat turbina şi acum totul este perfect pentru ultimul atac”, a spus Claudiu David, înaintea startului în ultimele două speciale. Modificările făcute de mecanici s-au simţit imediat. Claudiu David s-a impus pe speciala Dangau cu un avans de 10,2 secunde faţă de Marco Tempestini şi a preluat conducerea raliului cu o probă înainte de final. Echipajul cu numărul 111 a terminat Raliul Clujului 2008 în forţă reuşind să se impună şi în super speciala Cora, fiind primul echipaj român care câştigă anul acesta o etapă din Campionatul de Raliuri al Romaniei.