Piloţi din topul clasamentelor de Super Rally se reunesc sâmbătă, 26 octombrie, la Bucureşti, pentru etapa finală a Campionatului Naţional de Super Rally. Aceasta se va desfăşura pe un traseu special amenajat în zona Parcului Herăstrău, pe şoseaua Kiseleff.
Printre vedetele aşteptate la eveniment se numără şi fostul campion mondial de box şi multiplu campion de raliuri Mihai Leu, care concurează din partea echipei UniCredit Leasing Motorsport pe un Citroën DS3 R5. Aceasta nu este maşina lui obişnuită – Mihai Leu concurează în Super Rally şi la cursele de coastă cu un Ferrari 458 Challenge. Schimbarea a fost dictată de traseul urban al cursei de la Bucureşti, presărat cu viraje înguste.
Mihai Leu a revenit în spatele volanului după 10 ani de pauză în 2018, ca pilot al echipei UniCredit Motorsport. Acesta se află pe locul VI în clasamentul general (Open) şi pe locul 3 în cadrul clasamentului maşinilor cu o singură punte motoare peste 300 CP– Super Rally. De asemenea, se află pe locul 1 la categoria I, locul I la clasa GT – Campionatul Naţional de Viteză în Coastă.
Anul 2019 marchează al treilea an consecutiv în care UniCredit Leasing susţine activ motorsportul românesc, atât prin echipa UniCredit Leasing Motorsport, cât şi prin susţinerea financiară a evenimentelor din motorsport. În afară de campionatul naţional de Super Rally, echipa UniCredit Leasing Motorsport concurează, de asemenea, în Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop, cu echipajul Adrian Teslovan/Vajk Imre Cseh. Cu o experienţă de peste 15 ani în competiţiile de motorsport din România, cei doi ocupă locul 1 în clasamentul FWD (maşini cu tracţiune faţă) şi tot locul 1 în clasamentul clasei RC3 din Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop (locul 14 în clasamentul general).
Debutanţi în campionatul naţional de raliuri în 2001, la Piatra Neamţ, cei doi au reuşit o prezenţă constantă în topul clasamentelor Campionatului National de Raliuri. Palmaresul lor include trei titluri de vicecampioni naţionali în competiţia pe echipe, de vicecampioni în Cupa Dacia (2014) şi în 2WD 2016, precum şi titlul de campioni ai Clasei 5 în 2016. În prezent, aceştia concurează pe un Citroën DS3 R3 MAX, după ce au mai condus VW Golf GTI, Dacia Nova, Renault Clio Williams, Ford Escort Cosworth, Dacia Logan şi Citroen DS3 R3.