În ultima cursă, cea de la Spa Francorchamps, remarcatul cursei a fost veteranul Giancarlo Fisichella, pilot care a reuşit un podium şi primele puncte pentru mica echipă Force India. Iar "păcăliciul" cursei a fost Luca Badoer, înlocuitorul accidentatului Felipe Massa, al cărui singur merit a fost că nu a terminat cu un tur în urma liderului, colegul său Kimi Raikjonen. Scuderia nu a fost tocmai mândră de prestaţiile lui Badoer, astfel că a semnat tocmai cu aclamatul Marelui Premiu al Belgiei.
Această mutare este şi una de imagine, pentru că Fisichella va debuta pentru Ferrari tocmai la Marele Premiu al Italiei, Scuderia atrăgându-şi astfel simpatia fanilor italieni pe teren propriu. Ultimul pilot italian consacrat (cu excepţia experimentului nefericit numit Luca Badoer) care a alergat pentru Ferrari a fost Nicola Larini, care a apărut în sezonul 1994 în două Mari Premii. Iar ultimul pilot care a alergat un sezon întreg pentru Ferrari a fost Ivan Capelli în 1992, deci putem spune că Scuderia nu prea apelează la piloţii autohtoni, preferând stranierii.
Revenind la Fisichella, acesta şi-a împlint visul de a pilota pentru Ferrari şi i-a mulţumit proprietarului Force India, Vijay Mallya, pentru că i-a permis acest lucru. Înţelegerea dintre Giancarlo şi Ferrari se întinde se pare pe o perioadă mai lungă, urmând ca după revenirea lui Massa, italianul să fie păstrat în stafful Scuderiei ca şi pilot de teste.