Seat victorie la Monza
La începutul primului tur, piloţii de la SEAT au condus în formaţie, fãrã a putea însă sã se distanţeze de rivalii lor, în special de Larini (Chevrolet), Farfus şi Priaulx (BMW). Această bătălie s-a menţinut pe toatã durata cursei, şi atât Farfus în primul tur cât şi Larini în penultimul, au suferit avarii care i-au scos din cursă. Rydell a fost permanent pe locul trei, în timp ce Muller şi Tarquini au schimbat poziţiile între ei.
Jordi Gené a fost împins în afara pistei la prima curbã, însă s-a putut întoarce în cursã, şi, împreunã cu Tiago Monteiro a reuşit o recuperare spectaculoasã de poziţii. În final, Monteiro a ieşit pe locul cinci, dupã ce a întrecut maşinile Chevrolet ale lui Larini si Huff, în timp ce Gené a terminat în urma lor.
Penalizarea datã lui Rickard Rydell i-a permis lui Zanardi sã porneascã în a doua cursă din pole position, însă a fost depăşit mai întâi de Gené şi apoi de Tarquini. În acest timp Yvan Muller se apropia de cea de-a patra poziţie. C\teva tururi cele douã autoturisme SEAT León TDI au fost urmărite îndeaproape de Chevrolet-ul lui Larini, în timp ce Muller se întrecea cu Menú.
La jumătatea cursei Tarquini l-a depăşit pe Gené şi cei doi colegi de echipă au rulat împreunã pânã la sfârşitul cursei, evitând atacurile lui Larini. Ceva mai în spate, Robert Huff şi Andy Priaulx, cei doi rivali principali în clasamentul general al piloţilor, au ieşit de pe pistã în ture succesive, din acest motiv aflându-se în afara listei de clasificare.
În ultimele tururi piloţii Chevrolet i-au atacat pe cei de la SEAT, dar Tarquini şi Gené au obţinut cea de-a doua victorie dublă a zilei pentru SEAT, iar Muller s-a clasat pe cea de-a patra poziţie, acumulând puncte importante. Tiago Monteiro a completat grandioasa zi pentru SEAT terminând pe locul şase, în timp ce Rydell a ajuns pe poziţia a noua.