Sebastian Bourdais şi Anthony Bourdais au câştigat cursa
de anduranţă de 6 ore de la Imola. Echipajul Peugeot a
fost urmat de coechipierii Frank Montagny şi Stephane Sarazzin.
Dubla Peugeot a venit după înfrângerea Peugeot din celebra cursă de
24 de ore de la Le Mans. Primul Audi a terminat doar pe locul trei
la un tur distanţă ;i a fost pilotat de echipajul Timo Bernhard/
Marcel Fassler.
Cursa de şase ore de la Imola a fost etapa cu numărul
patru din cadrul Intercontinental Le Mans Cup.
Peugeot-urile au dominat încă de la start şi s-au duelat între ele
în timp ce Audi-urile sau confruntat cu probleme la frâne.
Peugeot-ul lui Sebastian Bourdais a fost aproape să piardă victoria
în ultima oră când în urma unui contact cu o maşină mai lentă,
Peugeot-ul avea să se aleagă cu o pană.
Clasa LMP2 a fost câştigată de Zytek-ul înscris de echipa
Greaves Motorsport, acelaşi echipaj care a câştigat şi la Le Mans
în timp ce categoria GT Pro a fost dominată de echipa BMW. M3-ul
pilotat de Augusto Farfus şi Jorg Muller a fost lider până când a
primit o penalizare stop and go de 1 minut şi jumătate în ultima
oră. Ferrari-urile echipei AF Corse au terminat pe primele două
locuri în timp ce BMW-ul a trebuit să se mulţumească cu locul trei.
Echipajul Toni Vilander/ Jaime Melo a fost cel câştigător la clasa
GT Pro în faţa colegilor Gianmaria Bruni şi Giancarlo
Fisichella.
Clasament 6 ore Imola
1. P1 Bourdais/Davidson Peugeot
6h01m01.623s
2. P1 Montagny/Sarrazin Peugeot
+ 1m08.688s
3. P1 Bernhard/Fassler Audi
+ 1 tur
4. P1 Kristensen/McNish Audi
+ 1 tur
5. P1 Belicchi/Boullion Rebellion
Lola-Toyota + 7 tururi
6. P1 Jani/Prost Rebellion
Lola-Toyota + 7 tururi
7. P1 Collard/Tinseau/Jousse Pescarolo-Judd
+ 13 tururi
8. P2 Ojjeh/Lombard/Kimber-Smith Greaves
Zytek-Nissan + 15 tururi
9. P2 Mailleux/Ordonez/Ayari Signatech
ORECA-Nissan + 17 tururi
10. P2 Tucker/Bouchut/Barbosa Level 5 Lola-HPD
+ 19 tururi
11. P2 Perez Companc/Russo/Kaffer Pecom Lola-Judd
+ 19 tururi
12. P2 Premat/Nicolet Oak Pescarolo-Judd
+ 20 tururi
13. GTE P Melo/Vilander AF Corse Ferrari
+ 22 tururi
14. P2 Leventis/Watts/Kane Strakka HPD
+ 23 tururi
15. GTE P Fisichella/Bruni AF Corse Ferrari
+ 23 tururi
16. GTE P Farfus/Muller BMW
+ 23 tururi
17. GTE P Lieb/Lietz Felbermayr Porsche
+ 24 tururi
18. GTE P Pilet/Henzler IMSA Porsche
+ 24 tururi
19. FLM Ducote/Marcelli/Marroc JMB FLM
+ 25 tururi
20. FLM Schultis/Simon/Schell Pegasus FLM
+ 25 tururi
21. P2 Beche/Thiriet/Firth TDS ORECA-Nissan
+ 26 tururi
22. GTE A Armindo/Narac IMSA Porsche
+ 26 tururi
23. FLM Moro/Zhang/Graves Hope FLM
+ 26 tururi
24. GTE A Long/Roda Proton Porsche
+ 26 tururi
25. P2 Rosier/Basso Extreme Limite
Norma-Judd + 27 tururi
26. GTE A Bornhauser/Canal/Gardel Larbre Corvette
+ 27 tururi
27. FLM Julian/Zugel/Petersen Genoa FLM
+ 28 tururi
28. GTE A Perazzini/Cioci/Lemeret AF Corse Ferrari
+ 28 tururi
29. GTE P Goossens/Holzer Prospeed Porsche
+ 29 tururi
30. P2 Barlesi/Da Rocha/Lafargue Oak Pescarolo-Judd
+ 29 tururi
31. GTE P Dolan/Hancock Jota Aston Martin
+ 29 tururi
32. P2 Kraihamer/de Crem Boutsen
ORECA-Nissan + 29 tururi
33. P1 Moreau/Ragues Oak Pescarolo-Judd
+ 32 tururi
34. GTE A Ehret/Lynn/Wills CRS Ferrari
+ 33 tururi
35. P2 Erdos/Newton/Collins RML HPD
+ 34 tururi
36. GTE A Hummel/Christodoulou/Quaife CRS Ferrari
+ 35 tururi
37. GTE P Werner/Lamy BMW
+ 38 tururi
38. GTE A Rugolo/Krohn/Jonsson Krohn Ferrari
+ 50 tururi