Lunea lui Berti – ce şi cum s-a întâmplat în motorsport în weekend

Autor: Andrei Nan 26 sept. 2011 Alte sporturi

Acest weekend a fost unul liniştit în WRC deoarece echipele se pregătesc pentru Raliul Franţei, programat în acest sfârşit de săptămână. Iar dacă în Formula 1 lucrurile nu sunt foarte clare în ceea ce priveşte calendarul, în WRC s-a stabilit deja unde se vor intrece Loeb & Co. În 2012: 17.01. – 22.01. – Raliul Monte Carlo; 09.02. – 12.02. – Raliul Suediei; 08.03. – 11.03. – Raliul Mexicului; 29.03. – 01.04. – Raliul Portugaliei; 27.04. – 29.04. – Raliul Argentinei; 25.05. – 27.05. – Raliul Greciei; 22.06. – 24.06.- Raliul Noii Zeelande; 02.08. – 05.08. – Raliul Finlandei; 24.08. – 26.08 – Raliul Germaniei, 13.09. – 16.09. – Raliul Marii Britanii; 04.10. – 07.10. – Raliul Franţei; 18.10. – 21.10. – Raliul Italiei; 01.11. – 04.11. – Raliul Spaniei.

Principala modificare este revenirea în calendar a Raliului Monte Carlo, în ianuarie, şi faptul că Raliul Marii Britanii, ultima etapă din acest sezon, se va desfaşura anul viitor în septembrie.
Tot acum a fost confirmat şi regulamentul în ceea ce priveşte ordinea de start la etapele din sezonul viitor. Pilotul care va avea cel mai bun timp în shakedown va putea să-şi aleagă poziţia la start în prima zi a competiţiei. În funcţie de rezultatul din shakedown, fiecare pilot va putea să-şi aleagă astfel de pe ce loc va pleca in prima zi. În urmatoarele zile, startul se va da in ordinea inversă a clasamentului, asta pentru a evita tacticile de echipă, când un pilot sau altul încetineşte pentru a avea o poziţie favorabilă. O schimbare excelentă care l-a facut pe Loeb să rămână în WRC cu Citroen şi în 2012.

Ogier la Volkswagen este o poveste care a apărut imediat după nemulţumirea francezului legată de situaţia sa in cadrul echipei Citroen Racing. Greşeala din Australia l-a făcut, cel mai probabil, să-si dea seama că înainte să vorbeşti mai bine demonstrezi ceva. Acum francezul a declarat că va face totul ca Citroen să câştige încă un titlu mondial la constructori, ceea ce înseamnă şi ca Loeb işi poate vedea liniştit de lupta pentru titlul mondial. Oricum, pe asfalt, atunci când Loeb nu are probleme, nimeni nu poate să-i ameninţe poziţia de lider campionului mondial en-titre.

Pagini: 1 2 3 4


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide