După primele două zile de concurs şi un
parcurs total de peste 110 km, fetele şi un Mitsubishi Pajero
echipat cu un motor turbodiesel de 3,2 litri, au terminat pe locul
opt la clasa Standard. Duminică, în ultima zi de concurs,
organizatorii le-au pregătit celor care au rezistat provocărilor
din Măgura Codlei un Trial la marginea cartierului braşovean
Răcădău. Evoluţia bună din traseul de la Trial a făcut ca Roxana şi
Renatta să urce o poziţie în clasamentul general, ele încheind în
cele din urmă competiţia pe locul 7 la Standard. La finalul Cupei
BGS cele două şi-au îndeplinit obiectivul, au acumulat experienţă
în off-road. Modul de rulare al fetelor a fost destul de rezervat
în zilele petrecute pe traseul din Măgura Codlei, având în vedere
că maşina pe care au concurat a fost una standard, la volanul
căreia şi-au propus să revină în Bucureşti pe roţi. După aventura
de la Cupa BGS, Roxana Ciuhulescu a dovedit că poate concura fără
probleme la o etapă de off-road şi a fost invitată să mai ia
startul şi la alte trei competiţii.
Roxana Ciuhulescu: „Dacă în prima zi am putut
să ne bucurăm de peisajele din Măgura Codlei, în a doua traseul a
fost foarte dificil. Am avut porţiuni foarte lungi în care maşina
era la fel de lată ca şi drumul şi a trebuit chiar să facem salom
printre câteva pietre foarte mari aflate pe traseu. Cel mai greu mi
s-a părut însă pe o creastă unde îmi era teamă să nu se surpe
drumul cu noi. Au exista multe vârfuri de pantă în care târziu îţi
dădeai seama în ce sens trebuie să virezi pentru a urma drumeagul
pe care te aflai. Mă bucur că ne-am descurcat şi că am reuşit să
aducem pe roţi, la Bucureşti, Mitsubishi-ul Pajero ce ne-a fost
împrumutată pentru această competiţie de M-Car Trading. Mi-a plăcut
mult off-roadul şi în măsura timpului şi a posibilităţilor vom
încerca să mai concurăm la o etapă din Campionatul Naţional de
Off-Road şi la câteva cupe”.
Renatta Stepanov: „Îi mulţumesc Roxanei pentru
că a avut încredere să mă ia alături de ea în aventura off-road din
Măgura Codlei şi că a înţeles cât de greu mi-a fost să mă orientez
tot timpul bine, având în vedere că nu am avut trip master. Este un
pilot cu mult potenţial şi a dovedit asta la Trial când am reuşit
să urcăm o poziţie în clasamentul general doar pentru că am mers
cât s-a putut de tare în cele trei ture de la Trial. Sper să putem
onora invitaţiile primite în urma evoluţiei de la Cupa BGS şi să
mai concurăm la câteva evenimente de off-road”.
Câştigătorii Cupei BGS
Extrem (cea mai dificilă)
Istvan Fiko – Istvan Miko
Open
Sorin Miron – Radu Chelaru
Standard
Garbiel Bira – Adrian Popa
Sezonul 2011 din Campionatul Naţional de
Off-Road
Al doilea sezon în care competiţiile de off-road se desfăşoară
sub tutela Federaţiei Române de Automobilism Sportiv are incluse în
campionat 8 etape, la care se mai adaugă şi nouă cupe. Campionatul
va debuta în perioada 19-22 mai, când se organizează Off Road
Bucovina, iar seria cupelor a început în weekendul 29 aprilie – 1
mai când s-a desfăşurat Cupa BGS.
Imagini de la aventura echipajului Roxana
Ciuhulescu-Renatta Stepanov la Cupa BGS puteţi urmării în emisiunea
Promotor ce va fi difuzată la Pro TV sâmbătă, 7 mai, la ora
12:00.