Cum să înghesui 560 CP într-un VW Beetle? AŞA

Autor: Oraan Mărculescu 10 feb. 2014 Alte sporturi

Competiţiile de RallyCross sunt foarte spectaculoase, deoarece în general concurează maşini normale, modificate mai mult sau mai puţin, în funcţie de nivelul competiţional.

Ca o paranteză, şi în România se desfăşoară un astfel de campionat, care are deja 10 ani de existenţă. Iar terenul predilect este macadamul, deşi etapele se pot desfăşura şi pe asfalt.

Nu e broscuţa care le face cu ochiul în mod obişnuit fetelor…

Revenind la cei de la Volkswagen, după ce au demonstrat că sunt capabili să facă faţă unei competiţii dure, precum WRC, concernul german îţi continuă campania de imagine în motorsport abordând campionatul de RallyCross patronat de RedBull.

Iniţial, echipa Volkswagen Andretti Rallycross va concura cu două modele Polo, bazate pe modelul de curse care a câştigat în WRC în 2013, în timpul anului urmând a băga în competiţie maşina prezentată la Salonul Auto de la Chicago: VW Beetle GRC.

Cum ar fi să vedem în realitate un fel de VW Beetle R cu 4×4 şi 500 CP?

Maşina beneficiază de tracţiune integrală, iar motorul turbo scoate nu mai puţin de 560 CP. Evident, şi la capitolul exterior avem parte de modificări intensive, ecartamentele mărite dictând lăţirea bosajelor, iar în spate şi-a făcut apariţia un eleron monstruos.

Rămâne de văzut dacă acest model va da naştere unui curent similar în tuning: de transformare a ”broaştelor” în ”dragoni”. Noi suntem curioşi cum se va comporta VW Beetle GRC pe pistă. Voi?


Urmărește Promotor.ro pe Google News

Citește și...



Comentarii
Inchide