BMW M3 GT4 – 24h Nurburgring
Alte componente special pentru circuit sunt rezervorul FT-3 de 100 de litri, suspensia OHLINS cu amortizoare ajustabile şi bare antiruliu mai ferme. Sistemul de frânare este unul creat pentru circuit cu etriere monobloc şi discuri de 385 mm pe faţă şi 355 mm pe spate şi sunt ajutate de un sistem ABS cu o setare pentru circuit. Jantele cu care vine încălţat BMW M3 GT4 sunt BBS cu dimensiunile 9,5×18” şi10x18”, purtând pneuri Dunlop.
La interior toate accesoriile în plus au fost îndepărtate şi, în schimb, s-au montat scaune Recaro şi un afişaj rudimentar care arată însă şi timpul pe tur. Alte dotări pe care nu le veţi vedea vreodată pe vreo maşină de serie sunt sistemul de stingere a incendiilor şi cel de direcţionare a curenţilor de aer spre şofer. Preţul acestui model va fi de 120.000 de euro, ceea ce nu este foarte mult, dacă ne gândim că vorbmi de un model de curse. Primii oameni care vor pilota acest bolid pe Nurburgring, pe 23 şi 24 Mai sunt Augusto Farfus, Jörg Müller şi Andy Priaulx.